![]() |
![]() |
#962 link |
Man of Science
|
Het was vrij balanced, denk ik, evil heeft gewoon heel veel pech gehad in het begin. Een klein beetje chance met Cit zijn beetje jammerlijk getimede power en acku zijn anti-good plan, maar als ge in de eerste twee rondes direct twee evils kwijt zijt en in de eerste ronde vergeet een good te killen, dan is het eigenlijk al gg en zijn zulke zaken gewoon wat uitstel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 link | |
Mega Shrimper
|
Quote:
Het is dag 1, dag 1 is 100% random. Ik zou ook gewoon random.org mijn vote laten bepalen, erbij zetten dat het een placeholder is en dan vergeten ze te veranderen. Leer je even veel van, en het is een pak saaier.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 link | |
Senior Member
|
Quote:
De doelstellingen zijn behaald ondanks u, niet dankzij u. Moest ik CSM eruit gesmeten hebben 2 dagen geleden had ik misschien gewonnen geweest. Mooi afleidingsmanouvre van alex op dat gebied. ![]() Btw Alex. De vote op acku een paar dagen geleden, was dat de bedoeling of een val? Ik had de indruk dat het een lokmiddel was om ons in de val te lokken. Was het ook zo of was het gewoon de bedoeling acku eruit te stemmen tot de ziener zei dat divo evil was? Wel gevloekt toen ik dat op alex zijn vote zag veranderen. Na een vote op acku had het 2vs7 ipv 1vs9 geweest. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 link |
Unbanned
|
Evil mocht dan wel wat meer zijn best gedaan hebben. Hadden ze geen eigen forum om de strategie te bepalen? Dat er de eerste dag zelfs spelers niet wisten dat ze iemand eruit moesten werken is nogal spijtig.
Vond dat wreed geestig evil te zijn in dat Cylonen-spel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 link |
Soupe du jour
|
Dat was nadat de ziener zei dat divo evil was. Wilde weten of gij/leeuwke acku zouden voten ipv divolinon, dus was ik de vote op acku aan het opwarmen.
Divo reveal had ik pas achteraf gedaan toen valentin etc online kwamen om te doen alsof ik dan pas die info kreeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 link | ||||||
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Ge kon nochtans perfect opmaken dat ik Rooz (de koffiemadam) zijn vervanger was, vermits ik in de thread bezig zat over de koffiemadam toen Alex per abuis die naam had gebruikt: Quote:
Quote:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#975 link | ||||
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Quote:
Niet helemaal waar sinds Andu in het netwerk van de goeie zat. Quote:
Quote:
Mijn gangnam PM kwam een half uurtje nadat ik het van Turtle had gehoord. Dus alles was gewoon bait die dag. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#976 link | |
Mega Shrimper
|
Inderdaad.
Zoals eerder gezegd, om leven in de brouwerij te brengen. Of ik nu 1 keer een random vote post, of 3 keer een random vote, doesn't really matter does it? Het is de laatste die telt, en ondertussen is er beweging in de thread. Again, liever op die manier dan dit Quote:
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 link | |||
Senior Member
|
Quote:
- Stomme regel in een spel waar geld essentieel is ![]() Het gaat om de werking vd rollen, niet de naam. Neen, en zo wordt het ook niet op andere fora gespeeld (of IRL). Hier werd dat ingevoerd omdat vele klaagden over het trage verloop. Quote:
Quote:
Soit, werken-tijd.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 19-09-2012 at 07:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#979 link |
Soupe du jour
|
Jawel. Wat je bv wel kan doen is conditionals toelaten als host
Dus orders als: Kill X, tenzij X de meeste votes (voordat vote manip powers resolved worden) tegen heeft, dan Y. Dat de naam nooit gedeeld mocht worden was van in begin niet duidelijk (1. deze regel wordt nergens anders gedaan 2. OP zei rolbeschrijving) en werd ook niet gedaan nadat je het in de thread nogmaals vermeldde. Wat je als host er tegen doet is simpel: cover roles. Als speler eigenlijk ook, zo moeilijk kon het niet zijn als mafia om een functie te verzinnen - je zou die aan Turtle kunnen aangeven dat hij kan confirmeren dat er geen collisie is met bestaande roles. Er is sowieso en altijd parafrasering van wat je wel of niet kan doen (anders konden specials moeilijk samenwerken). Exacte copy/paste regel is om confirmatie via schrijfstijl te vermijden. tzijn maar tips he, geen verwijten. Kheb mij geamuseerd en dat is wat telt! Alles kan beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|