't Is da, 't is nu niet alsof we niet gewoon meerdere keren kunnen spelen hé. We zijn sowieso met genoeg. Als ik kan wil ik de week derop ook wel nog eens spelen
Als Kittens er tegen zondag in slaagt van niet bij elke ademhaling een kwart van zijn longen uit te hoesten, hebben we 6 spelers. Anders vinden we mogelijk elders wel nog iemand.
Als hij maar een keer per uur ademt en we spelen goed voort ...
5 is naar 't schijnt wel moeilijk (in ieder geval met de map gegeven in de originele manual). Maar 't zal sowieso wel doenbaar zijn op een of andere manier, zeker? THE INTERNET MUST KNOW.
Maar dan moet ge al uw plastics gaan verven...
Ge hebt ook te weinig interactie met een deel van de mensen. Zelfs nu is de interactie tss Kittens en mij zeer beperkt.
Zo'n groot spel wordt wel gerund met een gamemaster, zodat alles rapper vooruit kan gaan. Daar kan je voor een groot stuk je beurten gelijktijdig spelen, net omdat je soms zo weinig interactie hebt met elkaar.
Wat mij en een livegame betreft: niet deze week, wel volgende week. Wil eventueel wel iets anders doen deze week, maar TI is me nu een beetje teveel gevraagd.
Ik wil me niet echt naar de andere kant van het land verplaatsen deze zondag. (Tenzij misschien eventueel rond Leuven, omdat ik maandag vanaf de voormiddag toch daar moet zijn, maar dan moet ik wel bij iemand kunnen overnachten. )
Het kan ook doorgaan in Strombeek, iets dichter bij Gent dan Leuven (met de wagen, niet het openbaar vervoer). Maandag ochtend kan je wel mee naar Leuven, ik moet rond 8u00 in Leuven zijn om te werken.
Het kan ook doorgaan in Strombeek, iets dichter bij Gent dan Leuven (met de wagen, niet het openbaar vervoer). Maandag ochtend kan je wel mee naar Leuven, ik moet rond 8u00 in Leuven zijn om te werken.
Zou eventueel iemand mij kunnen oppikken in Brussel-Noord dan?