![]() |
![]() |
#68 link | |
Senior Member
|
Quote:
Trouwens, je zit denk ik eerste dus je kan altijd 7-Tech pakken voor XRD en er wel geraken. Jullie gaan trouwens allebei eerst voor de andere planeten, Wellon is niet zo super in vergelijking met de rest. Al ligt die der natuurlijk wel om te stoken ![]() Voordat je uw laatste tegel legt, bedenk dan trouwens wat je kan verwachten van nog tiles te zien komen. Ik vermoed van +/- gebalanceerde "handen" van systemen uitgedeeld door Fidoh. Dan hebben Kittens, Wjw en Kalutica nog een rood systeem of empty space. Omega II heeft 2 systemen met planeten (1tje als jij aan de beurt bent). En jij hebt nog 1 systeem met planeten en 1tje empty. Houdt ook rekening met wie al het hardste afgezonderd zit en al het meest gekloot is met de huidige opstelling. Het is beter om een gebalanceerde galaxy te zien en dan bijvoorbeeld hacan te kloten. Als je iets slecht bij hem legt, komt de resterende planeet niet bij jou, maar eerder bij een van je tegenstanders te liggen. Als Fidoh dat vermoeden kan of wil bevestigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Iedereen heeft 1 empty of wormhole, 1 rood, 1 goed en 2 decent systemen. Elk bepaald planeet+wormhole system zit gegarandeerd niet bij de persoon die het corresponderende wormhole system heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link |
Man of Science
|
Xxcha plaatst Lodor (3r/1i/green tech/alpha wormhole) op -2, 2 en een empty system op 2,-2
![]() ![]() Kalutica gekozen voor het empty system naast te droppen omdat hij atm er het beste voorstaat wat resources in zijn "natuurlijk" gebied betreft (de 2 systems naast een home system en de lijn naar Mecatol Rex). Enja, een wormhole naast mijn deur ![]() 't Is weer aan Omega. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link | |
Man of Science
|
Quote:
Weer correctie. Die info over hoe alles verdeeld is had ik eig niet publiek verwacht, en verandert wel een hoop dingen. empty space gaat naar 1,3. Omega staat eig niet meer achter nu en is de enigste met nog een planeet, dus kan nog veel voorsprong krijgen als hij die naast zich kan leggen. Excuses voor de correcties, maar die handverdeling-info kwam wat last minute. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Typo Master
|
Ik had het liever andersom gezien.
Hacan ontdekt Quann op (-1,-2) ![]() Laat die wormholes maar wat werken, ook al wordt het daar dan wat drukker in het zuiden. Fjuri your up, wees een goede buur ![]() Last edited by OmegaII; 23-09-2012 at 23:07. Reason: n te weinig |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|