![]() |
![]() |
#31 link |
Bordspelnerd
|
Alex heeft uw PM of PMs naar "jerre" gestuurd, en niet naar "Jerre_31". Ik (en iedereen) kan dat zien, omdat Alex de villager PM naar iedereen heeft gestuurd en gij in die lijst van ontvangers staat als gewoon "jerre".
Dit bewijst dus helemaal niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link | ||
Senior Member
|
Quote:
Quote:
En als ze geen evil is, heeft ze een goede les geleerd voor volgende keer. Random dag is wat minder random zo Lijkkist doet niet mee, whaddup?
![]() |
![]() |
#38 link |
Senior Member
|
Woah, 2 man eruit per ronde? Dat gaat wel stevig vooruit gaan. Echte info komt er gewoonlijk pas tegen dag 3-4, dus te hopen dat we dan toch al minstens ne wolf meehebben.
Soit, ik ga ook niet mee op bandwagon springen, daar hebben we niks aan. Beter de stemmen verdelen onder een paar doelwitten. We hebben niet veel dagen, dus misschien zelfs best 3 doelwitten? Dan leren we sneller/meer bij zou ik denken. !Vote: Jerre |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link |
Senior Member
|
Yep, het maakt nu geen bal wie eruit vliegt he. We weten nog niks dus het zijn random gokjes.
Maar als iedereen nu op 1 persoon stemt weten morgen nog absoluut niks. Als ik de stemmen onder 2 personen verdeeld worden dan leren we heel weinig bij als ze alletwee goed zijn. Maar als er een wolf bij is leren we ineens veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|