![]() |
![]() |
#1 link |
Soupe du jour
|
Avonturen van Shrimpbeek: Verkiezingskoorts! -- Game End: Cordon Sanitaire
De avonturen van Shrimpbeek - Verkiezingskoorts!
Shrimpbeek is op zijn allerminst een gewoon rustig dorpje te noemen. Er zijn genoeg roddelaars en schreeuwende dronkelijk te vinden op het dorpsplein elk moment van de dag, en ook op verkiezingsdag bleek het moeilijk om rust en orde te bewaren in Shrimpbeek. Uittredend burgemeester Buysse liet al weten dit jaar zijn 28 jaar burgemeesterschap voor goed af te sluiten, wat de belangstelling trok van 17 andere inwoners om voor de sjerp te strijden. waarvan een paar er niet voor terug deinsden immorele middelen te gebruiken om te winnen … ------------------- Dit is een wolfspel! De basis regels vind je hier en lees je best eens door. Regels:
Spelers:
Dag 1 - Fraude Dag 2 - Politieke afslachting! Dag 3 - De kiezer heeft altijd gelijk Dag 4 Dag 5 - De laatste loodjes End - Cordon Sanitaire Last edited by Alex; 22-10-2012 at 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Soupe du jour
|
Dag 1 - Fraude
Een ramp. Elders in Belgie is iedereen de verkiezingsresultaten aan het vieren of aan het wegdrinken, terwijl in Shrimpbeek agenten van de Cybercrime eenheid alle stemcomputers in beslag hadden genomen. "Merkwaardig genoeg is er fraude gepleegd door verscheidene personen. Helaas kunnen we niet vaststellen wie de fraude gepleegd heeft, hun pogingen zijn deels mislukt doordat het systeem crashte. Niet enkel zijn alle stemmen verloren gegaan, de lijst van verkiesbare kandidaten zijn wij ook kwijt." "Dat is vervelend" meldde Buysse. Hij werd oud en zijn geheugen faalde hem. Wie waren nu weer alle kandidaten? Kies een naam en slogan en post deze in de thread! Zeg ook voor welke partij van Shrimpbeek dat je opkomt. Een partij mag maximum 4 leden bevatten, kleine partijen voeg ik sowieso samen op eind van de dag in een kartel. De eerste 4 die een partijnaam posten vormen dan deel van die partij. Buysse geloofde altijd in het kracht van het volk, en vond dat zijn inwoners beter dan wie dan ook de frauders zou kunnen vinden. Elke dag zouden zij iemand dmeocratisch verkiezen die naar verhoord wordt gestuurd en niet meer kans maakt om burgemeester te worden. De politiedienst ging er mee akkoord, zij hadden toch leden van het korps tussen de kandidaten zitten die undercover het onderzoek zouden kunnen begeleiden. Stem de frauders weg! Kies elke dag 1 persoon dewelke naar politieverhoor wordt gestuurd. Spel begint zodra alle PMs verstuurd zijn. 1e deadline is woensdag 23:00 Last edited by Alex; 17-10-2012 at 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link | ||
Soupe du jour
|
Alle PMs zijn verstuurd, laat me weten mocht je toch geen gekregen hebben.
Voorbeeld van de 'vanillager' PM: Quote:
Quote:
De burgemeester moet dus vandaag krijgen:
Last edited by Alex; 17-10-2012 at 08:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Mag ik de mensen van mijn partij, Het Verbond, oproepen zich nogmaals kenbaar te maken? Voor zij die het vergeten zouden zijn, een korte voorstelling van onze partij:
Uit ons motto 'Samen voor de kleine garnaal' blijkt duidelijk het sociale engagement dat wij voorop stellen. Het centrale thema in ons programma is dan ook niet verwonderlijk het voorzien van een degelijk sociaal vangnet. Voor iedereen, maar specifiek gericht op de kleine garnaal. Maar al te vaak glippen zij door de mazen van het net, wat allesbehalve de bedoeling kan zijn! Getekend, Jelle G. Pelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Stem op SM! ofte Shrimp Meteen
Al te lang moeten we leven onder het juk van de traditionele conservatieve partijen. Het is Tijd voor verandering en wel meteen! Gedaan met de zaken in Shrimpbeek te laten betijen. Gedaan met criminelen, fraudeurs en onruststokers gemoedelijk hun gang te laten gaan! Jullie kunnen het verschil maken! Tempus ad mutationem Groeten John De Naaier De verzonnen namen doen me denken aan een dubbele agenda. Zouden ze fraudeurs een schuilnaam gekregen hebben? (Beetje verrast door het creatieve element en de eerste beste 2 letters genomen die in me opkwamen. Niet de bedoeling om iets rechts te maken, maar het past wel. En hey, die moeten er ook zijn ![]()
![]() |
#9 link |
Bordspelnerd
|
Ik kom dit jaar op voor de Partij van de Schattige Beesten ter bestrijding van dierenleed allerhande en ter bevordering van het welzijn van de inwoners van Shrimpbeek door de verstrekking van menigerlei verstrooing aan de hand van het gemoedelijk bekijken en mogelijk zelfs aaien van schattige diertjes.
Wel alleen schattige diertjes. Al de rest terug naar eigen stal. Dat spreekt. Omdat het kan! - Paul I. Tieker ![]() Aww. ^___^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link | |
a real pantload
|
Quote:
Mijn naam is Zettie Plotof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
Alive and human
|
Quote:
Saffraan van de Foor sluit zich maar wat graag aan bij de Partij voor de dieren die schattig zijn! Leve schattige dieren en leve twimp op shrimp! Jay. DAWWW, omdat het kan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
∞
|
Mijn naam is Bert de Naaier, mijn partij de N-SA (Nieuw-Shrimpiaanse Alliantie) en ons programma bevat allerlei vage termen als confederalisme en vrijheid van meningsuiting.
We zijn ook anti-mekaks. Zomaar, omdat het kan. Niemand mag bij in mijn partij, ik ben een lone wolf. Bende linkse trutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Ge gaat toch niet onze slogan pikken zeker? ![]() Toch? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik zou graag bij uw partij op de lijst staan. Waarom? Ik ben ook pro ENKEL schattige dieren. Schattige dieren maken weinig geluid, hebben minder plaats nodig en zijn dus ronduit beter dan niet-schattige! ![]() Also: hé kijk, we zijn al met 4 van Twimp. Groeten, Leudis Genaer (Leu voor de vrienden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|