![]() |
![]() |
#24 link |
Bordspelnerd
|
OK.
I FIX. 'k Heb ff alle kaarten uit het Hermit deck "gespeeld from deck", zodat alles in de discard pile zat, en die discard pile nu terug geschud is. Alle kaarten zitten dus terug in't deck. Nu klik ik op "Draw to Hand" en link ik die kaart aan iemand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link | |||
Soupe du jour
|
Noord:
Quote:
Quote:
Quote:
Divolinon heeft een papercut van 1 schade opgelopen Divolinon heeft Fortune Brooch voor zich liggen. (You receive no damage from the Area card 'Weird Woods.') Guns is aan zet om te antwoorden op Fidoh's nieuwste hermit kaart en te spelen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Soupe du jour
|
Gelieve dus allemaal niet naar de discards te kijken en te vergelijken
![]() Als we op een of andere manier out of hermit cards zouden geraken zal ik een nieuw 'hermit deck' toevoegen (aangezien iedereen hermit cards zogezegd in zijn hand houdt) Over hermit cards; als de volgende toch pas aan zet is/je bent niet aan het wachten op een antwoord om al dan niet aan te vallen zal ik de spelers zelf laten antwoorden. In geval die even onbereikbaar is of personen zijn aan't wachten zal ik wel tussenbeide komen en antwoorden in de plaats. Last edited by Alex; 18-02-2013 at 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Man of Science
|
AUW GAST SERIEUS DA STEKT SRSLY. Poef 2 damage. Jerk.
Ik move naar 8. Ik trek een black kaart. Ik speel Vampire Bat - Single-use. You give 2 points of damage to any character and heal 1 point of your own damage. op Fidoh want hij heeft mij pijn gedaan ![]() 'k Ga der wel niet nog nekeer extra op slaan want au fond zen ik wel nen braven zenne. Last edited by Guns; 18-02-2013 at 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 link |
Senior Member
|
Ik move naar Underworld Gate
Ik speel een witte kaart: Flare of Judgement. (Iedereen, behalve ik, 2 damage.) Ik val Guns aan: 2 damage. *** ('t Is aan Fjuri) Last edited by Mithror; 18-02-2013 at 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Maar dat zijn al 2 acties dus waarvan ik niet weet waarom. ![]() Fjuri Turn 2: 1. Bewegen (Verplicht) http://orokos.com/roll/93592 -> 7 Ik ga naar gebied "Underworld Gate". 2. De kracht gebruiken van het nieuwe gebied waar de speler zich bevindt Ik neem een Hermit Card. Ik speel deze op Fidoh. Normaal gezien val ik niemand aan, maar ik kan overtuigd worden. Hier staan (zonder de Hermit kaart gerekend): Fidoh: 4 Damage Guns: 2 Damage Mithror: 0 Damage Last edited by Fjuri; 18-02-2013 at 16:21. Reason: niet gezien dat er een character "unknown" was, dus best niet gebruiken om verwarring te vermijden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link | |
Senior Member
|
Quote:
Fidoh: 4 Damage (2 + 2) Guns: 3 Damage (2 - 1 + 2) Mithror: 0 Damage ? Tenzij ik misinterpreteer wat je wou aangeven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik ga dan toch een aanval doen: Ik slaag op Mithror voor 5. Last edited by Fjuri; 18-02-2013 at 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|