![]() |
![]() |
#461 link |
Senior Member
|
Hiermee scoort Khorne-Fidoh een DAC, en wint het spel.
Nurgle scoort 2 punten deze ronde -> 43 Slaanesh scoort 7 punten deze ronde -> 50 Tzeentch scoort niets deze ronde Als Tzeentch trouwens geen stenen had weggenomen, dan had slaanesh alles op Tilia moeten zetten en als Khorne dan alles miste, was Nurgle nog niet gewonnen (kwam 2 punten tekort, slaanesh kon dan op 66 geraken). Vond het dus een beetje een rare actie, maar als Slaanesh dat niet gezien had (zoals nu het geval was?), dan maakte hij wel degelijk nog kans om te winnen. goed gespeeld allemaal. Het heeft 2 maanden en 1 week geduurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 link | |
Soupe du jour
|
Bwa, ik vind dat ik niet genoeg heb kunnen ruzien met de andere goden dus moet ik dat nu wel op kittens afreageren
Quote:
Je moet als spectator het spel toch niet zitten aanwijzen voor de rest en als response daarop antwoorden 'pfrt hoe durft ge uw tegenstanders te onderschatten dat ze dat allemaal niet doorhebben, moet de schuld niet bij mij zitten te zoeken etc etc'. Om uiteindelijk nu te zeggen 'goh ja deels gelijk. Ik had dat wel meteen gezegd ze als ge niet zo x y z waart'. Is toch een doodnormale opmerking? Het zijn voornamelijk dat soort responses dat mij storen zoals nu net. Da's mijn probleem. Wat is jouw probleem eigenlijk? ![]() Last edited by Alex; 01-05-2013 at 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 link |
Soupe du jour
|
DUS
Van mijn PoV is ruination mogelijk en staan de warp stones daar nog, daarnaast begin ik mij argwanend te voelen tov slaanesh omdat die niet wilt meewerken voor een ecstacy (terecht ook, why should he als hij misschien kan winnen met punten te sprokkelen en hopen dat khorne mist) en vreesde ik dat jullie toch samen iets gingen ruineren. Bijgevolg geloof ik niet in het 'niemand wint' doctrine, en pursue ik een kans dat Kislev toch valt. Ik doe zelfs niet de moeite om mogelijke punten voor slaanesh via andere regios uit te rekenen want tis sowieso al Kislev of helemaal niets voor mij. Jij langs de andere kant zijt 100% van jezelf zeker dat je die warpstones gaat weghalen; ik niet. Ik pursue mijn VC; ik had enkel een kans als Kislev viel. Was niet bedoeld als een 'lol fuck you alllll' move. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 link | |
Blofficoso
|
Quote:
En ja, daarop reageren met "ej ik dacht dat gij ne spectator waart en gene speler?" met opvolgend gezaag valt bij mij onder passief-agressief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 link |
Soupe du jour
|
Deed ik ook. Je vergeet dat ik dat al eerder zei maar je verder bleef doen met 'ge moet ruination in kislev nu tegenhouden' en 'rest kan cultists moven als fuck-you move'.
Weetwel nog, die ene keer dat ik dan als response het verwijt terug kreeg het spel te verpesten en Fidoh voor te liegen (absoluut niet waar). Soit, we cool? |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 link | ||
Blofficoso
|
Quote:
Enkel gezegd compleet nadat het nog relevant had kunnen zijn, speciaal om geen aanwijzingen te geven. Quote:
![]() We cool. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|