![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Een nieuw begin!
Voor we beginnen.
Voor we beginnen, nog een woordje (of vele woorden uitleg). Wie is wie Onze helden zijn Goldyx, Arythea, Norowas en Tovak respectievelijk gespeeld door Robin, andu, Styn en Alex. Gelieve voor jullie posts de volgende kleurtjes te gebruiken:Coördinaten Coordinaten op de kaart worden als volgt bepaald:Movement In het begin sta je nog niet op de kaart. Bij het begin van je beurt als je nog niet op de kaart staat, ga je naar [Bg]. Als je op het einde van je beurt op [Bg] staat, dan wordt je token van de kaart gehaald.Een voorbeeld post (Mijn hand bestaat uit: mana draw, will focus, swiftness, stamina, march.Let's get this party started! Beste helden,Scenario We spelen Blitz Conquest. Jullie opdracht is om alle steden op de kaart te veroveren. (Er zijn nog geen steden op de kaart, geloof me, die zullen opvallen en ik laat het wetenRonde 1, Dag 1 Ok, jullie mogen eerst elk een tactic kaart kiezen, in volgorde (Robin, andu, Styn en dan Alex). Het getal op die kaart bepaalt de volgorde waarin jullie jullie beurten zullen spelen. Dit zijn de opties:Goldyx (Robin) is aan de beurt. Niet vergeten: alle informatie valt hier te vinden: https://googledrive.com/host/0B90pgU...zg/#nav_mapTab Mocht je om 1 of andere reden iets niet zien, laat het me weten! Wat? Nog meer regels? Aangezien er nu een boel nieuwe tegels en informatie beschikbaar is, heb ik ook een boel nieuwe regels voor jullie. Enjoy ![]() Last edited by Mithror; 06-03-2013 at 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
Senior Member
|
Oh ja, rollen op orokos kan op campaign: Shrimp Mage Knight. Als je zelf niet kunt rollen, let me know!
Kaart beschrijvingen kan je ook halen van Handtracker. Mocht je de text willen posten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
Senior Member
|
't Is competitive met Friendly Game rules. Tenzij jullie alsnog willen dat jullie elkaar kunnen aanvallen? Van mij is dat ook goed hoor. Maar dan moet ik dat ook deftig uitleggen
![]() Nu strijdt ge wel nog tegen elkaar, maar dan qua punten. Niet letterlijk. Co-op zou zijn dat ge samen strijdt of samen verliest (en met dummy speler). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Senior Member
|
Of Monsters and Men.
Nog een paar regels die ik vergeten ben en handig kunnen zijn om te beslissen waar te gaan Opmerking: Als je zelf de mana die gaat rollen via orokos, zet het dan al in je post, anders geldt mijn rol als we beide rollen. Zoniet, rol ik voor jou. Dit geldt ook voor het terug leggen van de mana die naar de source. Last edited by Mithror; 04-03-2013 at 14:02. Reason: voorbeeldjes toegevoegd |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
Senior Member
|
Norowas (Styn) kiest:
![]() Tovak (Alex) kiest: ![]() Volgorde wordt hiermee: Tovak (Alex) Norowas (Styn) Goldyx (Robin) Arythea (andu) Next up! Tovak (Alex) Zeg maar welke die ge opzij wilt houden voor uzelf ![]() Moogt sowieso ook al uw ronde spelen. (Heb uw kleurtje vervangen Styn. 't Is nu #0000CC, maar whatever, gebruik een blauw kleur gewoon.) https://googledrive.com/host/0B90pgU...zg/#nav_mapTab Last edited by Mithror; 06-03-2013 at 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
Senior Member
|
Ja sorry, had dat moeten vermelden. Je mag enkel basic colour opzij zetten. Dus da's nen rode, nen witten of nen groene op dit moment.
Het is idd 9 movement points. Het is of 2x gras + moeras of 3x gras + woods. De kostprijzen voor terrein staan op de source bovenaan. Die laatste is zelf iets optimaler omdat je dan op een Magical Glave eindigt. Nu heb je nog geen behoefte aan healing, maar volgende beurt krijg je dan wel 1 gouden mana token voor je beurt. Gras is 2 Woods is 3 Moeras is 5 (5 's snachts) Woestijn is 5 (3 's nachts) Bergen is 3 Rotsen is 4 Gezien het dag is, worden de keep en de mage tower tokens gerevealed zodra je ernaast staat. Laat het weten als je ze dus op die manier wilt zien. Als je ertegen wilt vechten, vergeet niet dat je de 4 movement kosts nog moet betalen om naar hun vakje te gaan. En dat je reputatie 1tje achteruit gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|