![]() |
![]() |
#67 link |
Senior Member
|
map + source update
andu had nog 3 kaarten over en trekt er 2 nieuwe: done. Return die to source: geen Het is nu aan Tovak (Alex) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link |
Senior Member
|
Nee, mag niet bij mijn weten
![]() Bevestigd: http://boardgamegeek.com/article/8586250#8586250 (ja ik weet het, het werkt wel voor de tactic kaarten, maar je moet andere namen gebruiken: dayTactic01-06. Moet dat ook nog eens allemaal streamlinen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Senior Member
|
Tovak speelt boosted swiftness:
Hij valt de Orc aan met 3 Ranged Attack. Dat is voldoende om de Orc te doden en de combat stopt. Hij krijgt 2 fame en 1 reputatie erbij. De beurt van Alex is voorbij. Hij mag magical glade action gebruiken, maar heeft geen wound cards, dus is niet van toepassing. Level UP! Nieuwe informatie: level up Als je shield icoontje op de fame track naar een nieuwe rij beweegt, level je. Afhankelijk van welke rij je bereikt krijg je een andere verbetering. Er zijn twee soorten verbeteringen:In dit geval heeft Alex maar 1 keuze. Hij mag een action kaart kiezen van de advanced action card offer. En een van deze twee skills: Alex discardt nog eens twee kaarten (vergeten vermelden dat dit dus mag). Hij heeft nog 2 kaarten over en trekt dus 3 nieuwe: done. map + source update Fame track update 't Is aan: Norowas (Styn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
Redactie
|
Gewoon even om wat duidelijkheid te scheppen: in welke mate willen jullie elkaar helpen/een kloot afdraaien? Ik ben gewoon om met 2 te spelen, en dan kom je niet echt in hetzelfde vaarwater, of spreek je op voorhand wat af wat uw bedoeling is.
Ik vraag het maar omdat ik me nu opstel om die orc naast mij aan te vallen, maar iemand anders kan dat dus uiteraard in zijn eigen beurt doen, wat mij dan wel nogal kloot ![]() Hoe denken jullie daarover? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
Senior Member
|
Oops, heb een foutje gemaakt!
Heb Alex zijn hand al gegeven, maar de action kaart die je kiest, komt op je deck te liggen voor je nieuwe kaarten trekt. Ik ga dus zijn laatste kaart terug in zijn deck smijten en die opnieuw shufflen. edit: (done) Last edited by Mithror; 06-03-2013 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|