![]() |
![]() |
#45 link |
College dropout
|
Het was Acku en Andu die er voor zorgden dat Turtle eruit ging. Zij waren de laatste 2 die op het einde, net voor de deadline, hun vote aanpaste naar Turtle, waardoor het 4V5 werd in votes tussen Acku en Turtle.
Acku vote nu onmiddellijk op Andu. (om aan te tonen dat Andu Evil is?)
![]() |
#47 link |
∞
|
Ik heb mijn vote geswitched omdat het sowieso tussen die twee ging en Turtle zijn "oh, ik was hier toevallig nog een kwartier voor deadline" me meer bizar leek dat acku zijn zestienjarige "ik ga keihard niets meer zeggen buiten votes want jullie doen toch bitchy anders pfuh pfuh pfuh" attitude. Nu, ik wist goed genoeg dat moest Turtle niet evil blijken, ik er deze ronde aan ging, ik heb het er zelfs bij gezet. Maar laat ons op zijn minst iets van info uit mijn heroïsche dood halen, mmmmkay?
EDIT: HAHAAAAAA, ik wist het. Suckers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
a real pantload
|
Dus:
Holly Martins Andu Acku CSM Fjuri Daar hoeven we ons vandaag niet op te concentreren, waarbij ik niet wil impliceren dat er geen Wolf tussenzit. Cit zou ik ook links laten liggen voor vandaag aangezien hij op Rooz heeft gestemd. Blijven over: Fidoh Kurkhoer Divolinon Sexy Schaap Fraeco |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Unbanned
|
Lol die Aleks (n)
Hoera het volk ![]() Ga mijn stem herzien met de nieuwe gegevens. Voor zij die er nu pas bijkomen, volgens het verslag tot ergens 10u bleek Turtle goed. Buiten eventueel stats aanleveren (bemoeilijkt door de fleksibelere voting-procedure, anders had ik het al) ben ik niet van zin hier zwaar door te gaan Andu, gegeven de vorige spellen lijkt het me wijzer deze keer niet te wild in het rond te slaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|