![]() |
![]() |
#101 link |
Unbanned
|
Hij had zijn publieke openbaring toch gedaan, en ik rekende op csm om de kills te bepalen. Dacht dat ie een hardvochtige veteraan was, maar ie blonk uit in afwezigheid. Het verdragen van Fidoh ging om vertrouwen winnen, en de hoop op random kills die ons hielpen. Was deels pech dat die raak zaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 link |
Soupe du jour
|
Vigs moet je zo snel mogelijk uitschakelen als mafia, tenzij je jezelf in het netwerk hebt kunnen cheaten ga je nooit de kills overtuigend kunnen controleren.
Enkel in grote games (40+ man) zou ik dat doen. Met een klein aantal als nu een team van 3/4 confirmed gigantisch veel. Blijven dan nog maar bitter weinig unconfirmeds over die als vote/kill fodder zouden kunnen dienen Last edited by Alex; 24-03-2013 at 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 link |
Senior Member
|
Niet zo goed gespeeld met mijn guard ability, maar gelukkig zaten er goei maten in mijn team.
![]() Ik vraag me ook al een hele tijd af waarom Andu niet zijn stem zo had veranderd dat beide spelers (Acku en Turtle) uitvielen in de eerste ronde. Nu het spel gedaan is kan ik dat gerust vragen zonder op noob-meta terug te vallen. Achteraf gezien was dat in elk geval beter, maar op het moment denk ik ook, neen? Dat maakt het mogelijk van meer mensen info te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 link |
∞
|
Dat ging toch helemaal niet? Met mijn stem op acku ging acku er uit. Met mijn stem op Turtle ging hij er uit, ik kon geen tie forceren. Die hele eerste dag was gigantisch slecht gespeeld door maffia, daarmee dat ik ook voorstelde om acku te zieneren. Soit, village victory, yay.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 link |
∞
|
Tiens, nu je het zegt, ik kon inderdaad wel een tie maken. Maar dat was gewoon te gevaarlijk. Op dag één heb je toch ook maar alleen vermoedens, wat als ze allebei good waren? Als turtle voor was, ging ik er uit. Als ze allebei good waren zeker, en dat is dan drie man down the hole.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Bij Bavo de backstabber kunt ge natuurlijk moeilijk fout gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 link | |
Unbanned
|
Quote:
Heb zoals Aleks verwachtte dan op dag 2 zelf een board gemaakt. Ging ervanuit sedert dat Cylon-spel dat dat altijd wel werd gedaan door de anciens, maar er gebeurde niets. Zelfs geen reacties op PM's. Was dat Cylon-spel uitzonderlijk, of deze gewoon wreed tam? http://jbieber.boards.net/index.cgi?board=general (open nu) Vind het nochtans een van de leukste aspecten in dit spel, evil zijn en samen kunnen plannen. Dit echter leek een spel vol met bots, en Fidoh. Mogelijk was de timing wat ongelukkig, maar toch, het kon beter worden gespeeld ![]() Allez, de enige move die niet van mij kwam was de kill op andu, en die hield niet eens steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|