![]() |
![]() |
#21 link |
raising bots
|
Heb er proberen kopen voor 100 euro op MTGox, maar zit nu in een wachtrij van 25.000 account verificaties (waarvoor ge identiteitskaart en iets als een loonbrief moet doorgeven, wreed anoniem is dat niet via daar). En zelfs dan is de beurs blijkbaar stilgelegd voor serverupgrades.
Kost nog maar 58 euro per bitcoin nu! Moet wel een slimmerd zijn om te vatten hoe die apps werken.
![]() |
#23 link |
raising bots
|
http://blockchain.info/charts
Zelfs met de correctie die nu het nieuws haalde is het een geweldige belegging voor zowat iedereen die voor deze week kocht. Is dan gewoon leuk om te volgen of het in elkaar zakt, of toch verder uitgroeit. Het nieuws nu focust op het grillige verloop laatste week, maar zegt niets over de winsten die er al maanden zijn. Die twiklevosses zijn nog steeds facebook-rijk als ze ingekocht hebben vorig jaar en nu verkopen
Elon's hart bonkt, Bavo is het middelpunt, Stralende liefde. Last edited by acku; 12-04-2013 at 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Verbrand uw geld dan ineens he, dan krijgt ge er nog warmte uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
Trolle hippy
|
MUAD'DIB!
Bon, vond toch ook maar iets te riskant. Ik ga door voorlopig nog steeds geen cent insteken. Misschien dat bitcoin er wat boven op komt nadat de media heise weg is en er ruimte komt voor een beter bitcoin protocol (veel gebreken met deze versie) of meer relevantie voor bitcoins zelf. Last edited by Alegis; 12-04-2013 at 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Het klinkt alsof het voornaamste doel van die bitcoins is om ze bij te houden en de prijs ervan op te drijven, zodat je er rijker van wordt. Dan heb je dus geen munt, maar een doodsimpel investeringsgoed. Als je investeert in een munt waartegen blijkbaar niet alleen heel eenvoudig te speculeren valt, maar die ook nog eens primair bedoéld is om mee te speculeren, ben je goed gek, denk ik.
![]() |
#32 link |
'sexy' 'schaap'
|
Jonah gij zijt toch zo een seut soms. Met vijf keer klikken en een paar maand wachten kunt ge steenrijk worden! Ik weet ook wel dat nu kopen gewoon een frenzalke zetten is, maar dat neemt niet weg dat mijn hebzucht schreeuwt: 'Koop het en ge kunt volgend jaar op pensioen!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link | |
raising bots
|
Quote:
Het lijkt me inderdaad niet slim hierop all-in te spelen. Echter, het vooruitzicht iets maal 10 te krijgen of alles te verliezen is in het geval van een 100 euro behoorlijk mooi. Zeker als zelfs dat verlies u ietwat entertainment oplevert. Goh ja, bekijk de curves van Apple en Google en je ziet hetzelfde. Mensen die hierop gokken, gokken gewoon op de volgende IT-hype. Het systeem heeft toekomstperspectieven, het is niet énkel een investeringszeepbel. Ook echte beleggers volgen dit nabij, met reden. Wat is geld en goud écht waard? Het is gewoon stabieler en minder opportuun omdat het verankerd is.
![]() |
![]() |
#38 link |
Chairman of the bored
|
Het lijkt me wel leuk om zoiets aan te kopen, puur voor entertainmentvalue zoals Acku zegt. En als dit dan stijgt is dat ook meegenomen. Maar het lijkt mij zoiets volledig ontastbaar en waardeloos. En iets dat volledig wordt in stand gehouden door dat minen? Wat doet ge daar uiteindelijk mee. Enfin, ik begrijp het niet goed
![]() Waarom speelt ge gewoon geen D3, Acku? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|