![]() |
![]() |
#1 link | |
Man of Science
|
Twilight Imperium III - The Revengeanance II - Interessepeiling
Even polsen of hier volk voor te vinden is. Ik ga even Fidoh integraal quoten ivm de eerste Twilight Imperium:
Quote:
Alvast een paar opmerking hierover: - 't Is relatief secure. Ik zou er geen bankgegevens in opslaan, maar ik zou bijvoorbeeld zelf niet weten hoe ik iemand anders zijn kaarten zou kunnen zien of manipuleren. Gebeurt allemaal serverside en PassportJS zit er overal tussen. - Ik ben geen UI designer en dat is er aan te zien ![]() ![]() - Zaken die niet kunnen: uw kaart(en) tonen aan één specifieke speler (doe dat via PM), kaarten trekken van een andere speler (de andere speler kan u wel een (random) kaart geven, dus geen probleem), discard piles bijhouden (ik zal dat manueel doen op basis van de log) en een deck doorzoeken naar een specifieke kaart (dit kan totaal niet, denk dat er één action kaart in het spel zit die dat toelaat, daar spelen we dan niet mee). - Er is een mogelijkheid om gewone messages te loggen, maar ik zou alle niet-kaartgerelateerde zaken hier houden (posts/pm's). Verder: ik ga alle andere host taken op mij nemen (map updaten etc). Conditionele orders op voorhand doorgeven via pm mag nog steeds, en ge kunt er op vertrouwen dat ik die voor mij ga houden, maar als uw orders afhangen van wat ík zou doen, dan wacht ge er misschien beter mee. What has been seen cannot be unseen ![]() Interesse? Spel met 6 personen, ik zou vanzelfsprekend meespelen, en Fidoh en Kittens hebben voorrang als ze willen, de eerste omdat hij het vorige spel georganiseerd heeft, en de tweede omdat hij mij een lijst met action cards geprepareerd heeft, wat een absoluut rotwerkje is ![]() Optionele rules en houserules bespreken we wel als er genoeg interesse is. EDIT: en geheel terzijde: in het echt wel bijzonder onwaarschijnlijke geval dat mijn app midden in het spel onherroepelijk de geest geeft, beloof ik om het managen van de kaarten verder op mij te nemen met de andere hosting taken, iemand anders kan dan van mij overnemen in het spel. Hopelijk en waarschijnlijk is dat natuurlijk niet nodig, maar ik zeg het maar zodat ge geen schrik moet hebben dat ge maar een half spel gaat kunnen spelen. Last edited by Guns; 14-02-2014 at 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Alive and human
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Man of Science
|
En kar en/of wjw.
Als er 7 players zouden zijn, zoek ik een goeie custom map voor met 7. Ja, 'k weet het, de galaxy setup is tof, maar imho niet tof genoeg om iemand te weigeren uit het spel. En als er maar 5 zijn zoek ik ook een custom map, want random maps met 5 sucken gewoon hard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|