![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Heb naar iedereen nu een PM gestuurd met een link naar zowel de publieke character sheet en jouw persoonlijk geheime character sheet.
Een paar addendums (die ook in de regels staan, maar goed, ik herhaal ze nog maar eens!)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link |
Senior Member
|
Dat van dat Nederlands was een grapje van mij voor de duidelijkheid!
![]() Ann-R-chi-1 is wel heel makkelijk te onthouden. Mijn naam is: Alice-R-BER-1 [Female] (ik ben heel slecht in namen verzinnen dus heb gewoon de laatste interessante vrouw die ik ontmoet heb haar naam gepakt en waar die woont) 6 specialiteiten publiek maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link |
Redactie
|
Wordt het aangeraden/mogen we/moeten we die charts lezen over behaviour op p26-27? Ben er maar vlug over gegaan, maar lijkt me wel dat iemand die die negeert een danig (grappig) nadeel heeft (zoals niet weten dat slecht nieuws brengen insubordinaat gedrag is)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Waarom zou je een andere taal kennen dan diegene voorgeschreven door De Computer? Gebruik je misschien een andere taal om te communiceren met een Geheime Vereniging? De Computer vraagt je om naar het dichtsbijzijnde Centrum Voor Kennisvergaring te gaan. Wat een voorrecht! Je kijkt er vast naar uit!
Er wordt uiteraard verwacht van elke burger dat hij of zij vertrouwd is met toegestaan gedrag. Oei? Heb je niet de juiste informatie ontvangen omtrent dit gedrag? Of heb je in de plaats een handleiding gekregen voor het gebruik van de DR-49c deur? Dat kan heus toch niet. De Computer maakt nooit een fout. Of beweer je van wel? Interessant... Neenee, je hebt vast de correcte informatie gekregen en bent dus volledig op de hoogte van wat mag en niet mag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link |
Senior Member
|
Heb de geheime sheets aangepast met wat uitleg over jullie mutantenkracht. Heb ook het paginanummer gezet waar je info over je geheime vereniging kunt lezen. Je hoeft dit niet te lezen, maar het is wel toegestaan
![]() Oh ja, ik ga waarschijnlijk toch een aparte OOC en IC thread maken, gezien ik sowieso een andere thread zou starten om het spel in te beginnen, leek het mij stom om deze niet te gebruiken als OOC thread. Maar ik zal ze wel correct aanduiden zodra we beginnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Senior Member
|
Inderdaad
![]() Ik ben nog aan het twijfelen tussen de redelijk korte missie of de iets of wat langere missie. Die laatste is een pak plezanter wel, dus die krijgt mijn voorkeur, maar als jullie zeggen dat we het eerste spel best niet te lang rekken, dan doen we die eerste! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|