![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Bedoeling is om kort even te schetsen waar jullie mee bezig zijn op dit moment.
Alex en Guns, jullie werken elk op een andere plaats binnen de dienst en kennen elkaar dus totaal niet. Op p. 7 vinden jullie een korte beschrijving van wat de Dienstgroepen doen. De Computer zorgt er altijd voor dat iedereen bij de geschikte dienstgroep terecht komt. Het zou echt nooooooit kunnen dat iemand aan een dienstgroep toegekend wordt die niet weet wat hij daar moet doen. Nope. Nooit. De Computer maakt geen fouten! Last edited by Mithror; 25-03-2014 at 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Senior Member
|
Ik wacht nog even op reactie van Alex en Robin en dan zal ik jullie allemaal samen brengen en kan de echte fun beginnen
![]() Voor ik het vergeet: Jullie kunnen dus nog 6 beperkte specialiteiten kiezen. Dit houdt in je een specialiteit hebt dat betrekking heeft op een specifiek iets (een persoon of kleine groep personen, een welbepaald voorwerp, ...). Het mag echter geen betrekking hebben op je medespeler noch op De Computer. In het boek vanaf p. 14 staan voorbeelden voor elke Vaardigheid als je inspiratie nodig hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Even wat uitleg over SNAFU en Wondes:
Als je Snafued bent, dan ben je tijdelijk afgeleid. Je kunt niet aanvallen in de volgende ronde. Aan het einde van de volgende ronde ben je niet langer Snafued. De graad van wondes is als volgt:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | |
Senior Member
|
Quote:
Nee, je hoeft je geen zorgen te maken over dat het licht paars is ipv rood. Je moet je echter wel zorgen maken over het feit dat omdat je je taak niet kunt doen, straks een hele sector zonder zuurstof komt te zitten! Misschien is het slim om een zondebok te zoeken of een oplossing te vinden ![]() Snafu is op dit moment niet van toepassing eigenlijk, aangezien je niet echt kunt aanvallen, maar staat hierboven uitgelegd. Afkorting komt trouwens uit het legerjargon en betekent: Situation Normal: All Fucked Up. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Last edited by Mithror; 26-03-2014 at 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link | |
Senior Member
|
Betreffende het gebruik van Vaardigheden en Specialiteiten:
Als je een vaardigheid of specialiteit wilt gebruik, kondig dit dan in de IC thread aan in het [DeepSkyBlue] en tussen vierkante haken. Gooi niet zelf! Als mensen Perversiteit punten willen spenderen dan kondig je dat vervolgens aan in de OOC thread. Een voorbeeld: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link | |
Redactie
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member
|
Yeah, ik wou het daarstraks al zeggen, maar het werk dacht daar anders over! Enige reden om te wachten is voornamelijk om te zien of jullie wel willen gaan of niet. Hoe jullie er geraken is minder van belang
![]() Trouwens, voor alle duidelijkheid: weigeren is natuurlijk niet vlakuit weigeren he. Dat is verraad! Neenee, weigeren is excuses en uitvluchten zoeken om toch niet de missie te moeten doen. Maar jullie zijn nog nieuw, dus ik vergeef het jullie als jullie denken dat een missie een goed iets is =) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|