![]() |
![]() |
#83 link |
Senior Member
|
George-B-MEM-4 zit al zijn gehele carrière bij dienst onderzoek & ontwerp en heeft een soort van affiniteitsgevoel gekregen met de afdeling. Hij komt over het algemeen beter overeen met leden van dezelfde afdeling. Dit speelt in Ann-R-CHI-1’s voordeel wanneer ze hem probeert te overtuigen voor de positie van teamleider(+5 van perversiteitspunten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link | |
Man of Science
|
Quote:
De Computer, Buns-R-CCC-1's beste vriend, is tevreden met zijn recentelijk loyaal TV-optreden en helpt hem maar al te graag met zijn vragen op te lossen! (+3 perversiteitspunten voor Buns-R-CCC-1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link | |
Senior Member
|
Dit ging ik nog intypen, maar blijkbaar vergeten op "post" te duwen. Niet meer relevant, maar wel nog deel eigenlijk van mijn mouw-vegen.
Quote:
Wel, uwe Waarnemend-Ondervoorzitter-van-de-Tijdelijke-Assistent-Directeur, ik denk dat het beter is dat er iemand van onze eigen afdeling als leidinggevende wordt aangeduid. Dit komt ongetwijfeld ook uit de rapporten te voorschijn, maar ik wilde het even extra benadrukken. Mijn ervaring als lid van de afdeling onderzoek en ontwerp heeft me in contact gebracht met goede en trouwe burgers, zoals uzelf, met kennis van zake en een praktische en rendabele manier van werken die deze taak zeker ten goede gaat komen. Maar zoals ik ook al zei, dit komt ongetwijfeld ook uit de rapporten die we hebben moeten invullen nog boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() De kansen op success zijn niet altijd even super hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link | |
Senior Member
|
Quote:
Op de vraag hoe je dat geworden bent, wel... dat is uiteraard boven jouw Toegangsniveau ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
Senior Member
|
Ahja, als jullie een barrel willen kopen voor je pistool (is 50 kredieten). Zo een barrel heeft eigenlijk 6 schoten en is kleurgecodeerd. Jullie hebben in principe enkel het recht om een rode barrel te kopen. De kleur bepaalt welk Toegangsniveau en lager jullie kunnen raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|