![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
One Night Werewolf - poging 2
In One Night Werewolf is er maar 1 speeldag waarin jullie kunnen communiceren.
Om te winnen moeten de dorpelingen minstens 1 weerwolf ontmaskeren. Anders winnen de weerwolven. Max 10 spelers. - Rollen zijn vooraf gekend, er zijn er 3 meer dan het aantal spelers. - De meeste spelers hebben info - Beetje paranoia door het wisselen van rollen - Geen PM communicatie! Na de rolverdeling is er 24u waarin ik de speciale krachten verwerk. Daarna start de discussie (aka) dag, die ik een 3-tal dagen zal laten duren. Daarna is er een geheime stemming. De spelers met de meeste stemmen worden gelynched. Meer info to come. Inschrijvingen are go. Edit: pls, pak me niet op onbenulligheden en begin niet te mierenneuken ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 03-04-2015 at 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
Mogelijke Rollen (hou in het achterhoofd dat er 3 gekende rollen niet meedoen):
- Weerwolf(2): Weten van elkaar wie ze zijn. Als er maar 1 weerwolf is, krijgt die info over 1 van de rollen die niet meedoen. - Volgeling: Weet wie de weerwolven zijn, weerwolven weten niet wie hij is. Als hij sterft, maar geen weerwolven, wint hij wel mee. - Vrijmetselaar(2): Weten van elkaar wie ze zijn. - Ziener: Ziet ofwel de rol van 1 van de andere spelers, of 2 van de rollen die niet meedoen. - Dief: Mag de rol van een andere speler stelen. Die speler wordt een dorpeling. Als hij geen rol steelt, wordt de dief een dorpeling. Het kan dus zijn dat de dief een weerwolf wordt en die weerwolf een dorpeling. De speler in kwestie krijgt deze info niet! - Onruststoker: Mag de rollen van 2 spelers wisselen. Deze spelers krijgen deze info niet. - Dronkaard: Kent zijn eigen rol niet. Zijn rol wordt gewisseld met 1 vd 3 rollen die niet meedoen. - Slapeloze: Krijgt na de andere acties (dief, onruststoker) opnieuw info over zijn rol. Zo weet hij of deze gewijzigd is. - Looier: Als hij sterft, maar geen weerwolven, wint hij het spel ipv de weerwolven. Als er een weerwolf sterft, winnen de dorpelingen, maar niet de looier. - Jager: Als hij sterft, kiest hij nog een speler die sterft. - Dorpeling: Doen niks ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 03-04-2015 at 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
Senior Member
|
Het spel is nu wel gemaakt om te "wolfen" met kleinere groepen, maar met 4 gaat dat imo op een forum niet echt boeiend zijn. Ik wacht nog even af, maar indien de interesse zo blijft, zal het voor op BRALP4 zijn.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|