![]() |
![]() |
#43 link |
Berger d'Arcadie
|
Ik zat al direct mis in de eerste aflevering, toen ze iets zei als "ik had het wel verwacht" na dat scherm. Ik hoorde er eerder berusting in van iemand die sowieso niet de mol zou worden. Achteraf gezien wel logisch dat de productie daarvan onder de indruk was.
![]() Ook bij die proef op het strand toen ze daar op het nippertje nog een danser naar de juiste kant verhuisde, dacht ik waarom de fuck zou een mol dat ooit doen. Bij die escape room leek de kajuit een slechte positie, toen was ik overtuigd dat de mol in het water lag door alles wat daar zo perfect mis ging (natte fakkel, zinkende kooi, Kaat en Eva die een eeuwigheid treuzelen bij die vis). Daar is ze dan ook wel effectief gefaald in het saboteren. Daarna nog veel van haar kuren domweg genegeerd omdat ik haar al geschrapt had. En welke psychopaat zou er nu al dagen op voorhand zo'n show verkopen zodat iedereen het haar bezoek gunt, terwijl ze weet dat er maar één iemand afkomt? Elisabet dus, haha. Toch vet gedaan van haar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Kaat 4 lyfe
|
Ik dacht in de eerste aflevering te kunnen aflezen dat Kaat, Elizabeth en Joeri potentiële mollen waren. Dan een paar afleveringen op Joeri gezeten, om dan over te schakelen op Elizabet. Kdacht naar het einde toe dat het er zelfs nog iets te dik oplag dat ze de mol was, maar toch bij gebleven.
Soit, goed gegokt zeker. Vorige jaren zat ik er bijna altijd compleet naast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
Kwek
|
Een tijd op Bas gezeten maar naar het einde overtuigd dat het Elisabet was. Die kaart die ze liet vallen in de paintballaflevering en het passief spelen tijdens de beleefde opdracht, was het eerste dat mij opviel, maar ik was het in de aflevering met die tunnels echt helemaal zeker. Als ge zo bang zijt als ze toen speelde, is er no way dat ge efkes terug loopt om 1 pasvraag te pakken. Nooit. Ook heel vuil en met een makkelijk excuus al het geld kwijtgespeeld in die opdracht om uw bezoeker te laten komen. Allemaal bevestiging eens ik van gedacht was veranderd.
Voorlaatste aflevering was helemaal de bevestiging met Yoeri die duidelijk hint dat hij twijfelt en mogelijks verandert naar Bas en er vervolgens uit ligt.
![]() |
#49 link |
Kwek
|
Rofl, Kaat die week na week haar mollen naar huis zag gaan tot ze het doorhad en Bas die zijn mond voorbij praat waardoor Joeri een aflevering langer blijft zitten
![]() Goeie recap aflevering in zijn geheel eigenlijk.
![]() |
#54 link |
Kwek
|
Efkes getwijfeld tussen Alina en Laure in het begin maar zit toch wel bij die Jolien nu. Alina heeft geen sleutelposities gehad deze aflevering en nog keer als enige die vlecht herkend bij die feta. 0 reden toe als ge de mol zijt. Die Jolien daarentegen, kon haar bek geen 2 seconden houden via de walkietalkie en zat iedereen onnodig op te jagen.
Bart, Sven Nijs en dienen dwerg zijn het in ieder geval zeker niet.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|