Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 21-05-2007, 21:49   #1   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

I want to see some food people!

So what dat iemand gaat eten voor enkele 100'den euro's. Is dat tegenwoordig in misschien? Snap niet wat er zo 'speciaal' aan moet zijn, maar bon ....

Edit: Als je normaal gezien geen 100'den euro's er kan aan uitgeven omdat je budget het niet toelaat, dan zal dit geen speciale gebeurtenis zijn maar iets waar je achteraf van gaat denken: Heb ik daar nu zoveel geld aan uitgegeven.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 21:56   #2   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Het is gewoon decadent om voor veel te veel geld te gaan eten. So what als het het niet waard is, het is speciaal en een ervaring. Ik zou het direct doen als het me aangeboden werd.
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 21:58   #3   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Ik wil ook wel eens voor massa's geld eten voor je maken, hoor. Speciaal en een ervaring, wees gerust. En het zal het absoluut niet waard zijn.
Jonah is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 22:09   #4   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Overschat uw kooktalent niet
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 22:11   #5   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Ga dan toch liever gewoon frieten uit het frietkot eten.
Alhoewel kreeft ook wel eens lekker is natuurlijk.
Old 21-05-2007, 22:25   #6   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prodigy View Post
Het is gewoon decadent om voor veel te veel geld te gaan eten. So what als het het niet waard is, het is speciaal en een ervaring. Ik zou het direct doen als het me aangeboden werd.
Anale seks is ook speciaal en een ervaring, enjoy.
Old 21-05-2007, 22:30   #7   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Overschat uw kooktalent niet
Des te decadenter zal het uitgeven van je geld zijn .
Jonah is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 23:16   #8   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Quote:
Ik ga regelmatig voor tamelijk wat geld eten (85-100 eur de man)
Voor dat geld heb je met goed gezelschap een hele gezellige avond vol superlekker eten met aangepaste wijnen en andere dranken. En wees gerust dat heel je avond tot na middernacht gevuld is.
In een discotheek ben je ook ettelijke tientallen euro's kwijt.
Uitgebreid uit eten gaan vergelijken met een pak friet is barbaars of onervarenheid.
Een pak friet smaakt naar zout, vet en de saus. Kan eens smaken bij grote honger, maar is niet te vergelijken met nieuwe en speciale smaken die je ervaart als het eten uit een goeie keuken komt. Een aangepaste wijn maakt het af.

Last edited by Takeshi; 21-05-2007 at 23:19.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 23:20   #9   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Nen bak bier, een pak frut en een voetbal match. Dat is een gezellige avond.

En dat kost ongeveer evenveel voor de groep als zo'n etentje per man.
Old 21-05-2007, 23:22   #10   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Originally Posted by groenschoen View Post
Nen bak bier, een pak frut en een voetbal match. Dat is een gezellige avond.
In de wereld der VTM kijkende, voor niets openstaande marginalen, ja, dan is enkel dat het van het. (let op het woord 'enkel')
Old 21-05-2007, 23:24   #11   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Ik kijk niet naar VTM, en stop keer met die typische homo houding dat je meer geëvolueerd bent als anderen.

Ik ben zeker niet een "niet openstaande" mens, ik ben gewoon iemand met een realistisch zicht op de prijs/kwaliteit verhouding.
Old 21-05-2007, 23:29   #12   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Originally Posted by groenschoen View Post
Ik kijk niet naar VTM, en stop keer met die typische homo houding dat je meer geëvolueerd bent als anderen.

Ik ben zeker niet een "niet openstaande" mens, ik ben gewoon iemand met een realistisch zicht op de prijs/kwaliteit verhouding.
Oh, ik snap het al, jij bent van de soort 'dat restaurant is een aanrader, want je krijgt er enorme porties, ik krijg nog steeds mijn broek niet dicht'
Old 21-05-2007, 23:33   #13   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Takeshi View Post
Oh, ik snap het al, jij bent van de soort 'dat restaurant is een aanrader, want je krijgt er enorme porties, ik krijg nog steeds mijn broek niet dicht'
Hoh, proberen een plaatje op mij te plakken, succes ermee.

Het eten moet goed smaken uiteraard, maar ik wil wel goed gegeten hebben, je moet vrij stom zijn 100€ te betalen om achteraf nog honger te hebben.

Zoals ik zei, ik kijk naar prijs/kwaliteit, niet prijs/kwantiteit. Maar ik betaal nu eenmaal geen 100€ voor een nieuwe 'ervaring', en een relatief kleine kans dat ik het werkelijk ga lusten.

Maarja ieder zijn ding hé...
Old 21-05-2007, 23:40   #14   link
Gino Belino
Sletjongen

Gino Belino's Avatar

Akkoord met het openstaan voor nieuwe 'ervaringen' en er wat geld tegen aan smijten als het om lekker eten gaat. Niet akkoord met het als een halve dandy verheerlijken van een souffleetje van 3cm², waarvan mijne holle tand nog niet eens gevuld zou zijn. M.a.w. kwaliteit en kwantiteit mogen gerust hand in hand gaan, zonder daarom meteen te vervallen in wilde schrokpartijen à volonté.

Maar... pics!
Gino Belino is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 23:43   #15   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Ik ben nog nooit uitgebreid gaan eten en met honger buitengewandeld.
Zo een uitspraken bewijzen gewoon dat je het niet eens geprobeerd hebt.
Geen idee waar dat vooroordeel vandaan komt, echt niet.
Old 21-05-2007, 23:43   #16   link
Jaak ✅
CEO of Shrimprefuge NV

Jaak ✅'s Avatar

niks evenaart de € 4,50 die ik uitgeef aan mijn dürum kebab me fritten en samuraisaus.
Jaak ✅ is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 23:52   #17   link
groenschoen
Miskend genie

groenschoen's Avatar

Quote:
Originally Posted by Takeshi View Post
Ik ben nog nooit uitgebreid gaan eten en met honger buitengewandeld.
Zo een uitspraken bewijzen gewoon dat je het niet eens geprobeerd hebt.
Geen idee waar dat vooroordeel vandaan komt, echt niet.
Dat was een antwoord op uw "dat restaurant is een aanrader, mijn broek graakt nog niet toe van die grote porties".
Jij doet alsof ik heel veel gegeten moet hebben om goed gegeten te hebben, ik antwoord daar dus op dat dit niet moet maar dat ik wel genoeg wil gegeten hebben, en dus niet met honger naar buiten wil gaan.

Quote:
Originally Posted by LessThanJake View Post
niks evenaart de € 4,50 die ik uitgeef aan mijn dürum kebab me fritten en looksaus.
Fixed, maar 4.50? Bij ons is dat 4.50 voor de durum alleen ze, nogis 1.5 voor de frieten
Old 21-05-2007, 23:55   #18   link
Peephole
Destroyer of forums

Peephole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
So what dat iemand gaat eten voor enkele 100'den euro's. Is dat tegenwoordig in misschien? Snap niet wat er zo 'speciaal' aan moet zijn, maar bon ....
Is dat trouwens zo hard om met te stoefen? Eens één keer gaan eten in een duur restaurant kan toch iedereen die wat werkt? Mocht dat nu elke week gebeuren zou het nog iets anders zijn.

Last edited by Peephole; 21-05-2007 at 23:59.
Peephole is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2007, 23:58   #19   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Aan de vub 3.50 voor uw durum met frieten&saus, maar ik eet altijd een mitrailette ook aan 3.50. Die ernaast ist soms wel 3.70.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2007, 00:04   #20   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Peephole View Post
Is dat trouwens zo hard om met te stoefen? Eens één keer gaan eten in een duur restaurant kan toch iedereen die wat werkt? Mocht dat nu elke week gebeuren zou het nog iets anders zijn.
Voila, zo is dat. Ik ga wel elke week op restaurant, maar heel uitgebreid max 1 keer per maand, eerder om de 2 maanden.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules