![]() |
![]() |
#1 link |
Ancien
|
I want to see some food people!
So what dat iemand gaat eten voor enkele 100'den euro's. Is dat tegenwoordig in misschien? Snap niet wat er zo 'speciaal' aan moet zijn, maar bon ....
Edit: Als je normaal gezien geen 100'den euro's er kan aan uitgeven omdat je budget het niet toelaat, dan zal dit geen speciale gebeurtenis zijn maar iets waar je achteraf van gaat denken: Heb ik daar nu zoveel geld aan uitgegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link | |
ALPPALP
|
Quote:
Voor dat geld heb je met goed gezelschap een hele gezellige avond vol superlekker eten met aangepaste wijnen en andere dranken. En wees gerust dat heel je avond tot na middernacht gevuld is. In een discotheek ben je ook ettelijke tientallen euro's kwijt. Uitgebreid uit eten gaan vergelijken met een pak friet is barbaars of onervarenheid. Een pak friet smaakt naar zout, vet en de saus. Kan eens smaken bij grote honger, maar is niet te vergelijken met nieuwe en speciale smaken die je ervaart als het eten uit een goeie keuken komt. Een aangepaste wijn maakt het af. Last edited by Takeshi; 21-05-2007 at 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
Miskend genie
|
Nen bak bier, een pak frut en een voetbal match. Dat is een gezellige avond.
En dat kost ongeveer evenveel voor de groep als zo'n etentje per man.
![]() |
#11 link |
Miskend genie
|
Ik kijk niet naar VTM, en stop keer met die typische homo houding dat je meer geëvolueerd bent als anderen.
Ik ben zeker niet een "niet openstaande" mens, ik ben gewoon iemand met een realistisch zicht op de prijs/kwaliteit verhouding.
![]() |
#13 link | |
Miskend genie
|
Quote:
Het eten moet goed smaken uiteraard, maar ik wil wel goed gegeten hebben, je moet vrij stom zijn 100€ te betalen om achteraf nog honger te hebben. Zoals ik zei, ik kijk naar prijs/kwaliteit, niet prijs/kwantiteit. Maar ik betaal nu eenmaal geen 100€ voor een nieuwe 'ervaring', en een relatief kleine kans dat ik het werkelijk ga lusten. Maarja ieder zijn ding hé...
![]() |
![]() |
#14 link |
Sletjongen
|
Akkoord met het openstaan voor nieuwe 'ervaringen' en er wat geld tegen aan smijten als het om lekker eten gaat. Niet akkoord met het als een halve dandy verheerlijken van een souffleetje van 3cm², waarvan mijne holle tand nog niet eens gevuld zou zijn. M.a.w. kwaliteit en kwantiteit mogen gerust hand in hand gaan, zonder daarom meteen te vervallen in wilde schrokpartijen à volonté.
Maar... pics! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link | ||
Miskend genie
|
Quote:
Jij doet alsof ik heel veel gegeten moet hebben om goed gegeten te hebben, ik antwoord daar dus op dat dit niet moet maar dat ik wel genoeg wil gegeten hebben, en dus niet met honger naar buiten wil gaan. Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 link |
Destroyer of forums
|
Is dat trouwens zo hard om met te stoefen? Eens één keer gaan eten in een duur restaurant kan toch iedereen die wat werkt? Mocht dat nu elke week gebeuren zou het nog iets anders zijn.
onegowistisch met de deernes in questie babellen, works like a sharm in ander dimenties Last edited by Peephole; 21-05-2007 at 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
lijkkist
|
Aan de vub 3.50 voor uw durum met frieten&saus, maar ik eet altijd een mitrailette ook aan 3.50. Die ernaast ist soms wel 3.70.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|