![]() |
![]() |
#41 link | |
Resident Curmudgeon
|
Quote:
![]() Ik mag dan tussen uw 2 oren nog dik zijn, als ik wil zijn er tegen volgende maand nog eens 5kilo af. Gij zult echter altijd een omhooggevallen Hollanderke blijven. ![]()
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. Last edited by DaHitch; 02-06-2007 at 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Weet er iemand waar vak 255 vandaan komt? Als ik mijn aangifte invul, zit hij te klagen dat ik dat moet invullen. Probleem is dat ik hier van 2 werkgevers belastingfiches heb van vorig jaar en nergens staat dat vak vermeld.
Het gaat over woon-werkverkeer en de vrijstelling. Geen idee wat ik daar moet invullen eerlijk gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link | |
☆☆☆
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link | |
Supercapitalist
|
Quote:
Voor een wagen mag je 160€ invullen, voor een treinabonnement het volledige bedrag! Dat hangt dus samen met hetgeen in 254 staat. Wat staat daarin? Dat is een van de logische controles om je forfaitaire beroepskosten te bereken, dermee doet die vies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link | |
Supercapitalist
|
Quote:
240 uur cursus PB voor gegradueerde in de fiscale wetenschappen en dan nogeens ingangsexamen bij het IAB voor belastingconsulent te worden aan het IAB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link |
Supercapitalist
|
Heb je geen treinabonnement ofzo gekregen van je werkgever? Of zijn dat toevallig geen bussen die worden ingelegd? Of andere vormen van collectief transport? Die 689,17 zijn de kosten die je werkgever maakt voor jouw transport naar je werk (dit is dus dat bewuste woon-werkverkeer)
Dat kan ook zijn omdat je met de fiets naar je werk gaat, in dat geval heb je het afgelopen jaar ~ 5000km gefietst (689/0.15€) Ook dat mag je volledig aftrekken |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link |
Senior Member
|
Eerm wtf.
ik krijg hier (DANKZIJ DIE FUCKING KUTPOST ALWEER TE LAAT) een brief van DIB, waarbij vakken 211 (€870,35) en 225 (€289,92) ingevuld zijn. Als ik die bedragen invul op mijn belastingsbrief krijg ik 706 euro terug ipv dat ik 200 euro moet betalen. Leuk is wel dat ik mijn aangifte al heb doorgestuurd, mag ik morgen naar FOD Financiën bellen. Echt, facteurs, ik ga ze beginnen lynchen.
![]() |
#53 link | |
Supercapitalist
|
Quote:
Dat zijn voorheffingen en pensioenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
Senior Member
|
Weet er iemand wat je in mijn geval moet doen? (dus aangifte doorgestuurd via tax-on-web, daarna komt er nog een papier binnen met bedragen die je moet invullen). Ik heb iemand aan de lijn gehad van mijn taxatie kantoor, maar het was kwart na 8 's morgens en ik denk dat die mens maar half wakker was.
Volgens hem gewoon een kopie van het desbetreffende formulier doorsturen en dan brengen ze het in orde. Kan ik daarna ergens een bevestiging zien van die toevoeging, of moet ik daarvoor terugbellen en hopen dat ze mij geen blazen wijsmaken?
![]() |
#59 link | |
Senior Member
|
Wow hoe kom je ineens op 1900€ als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Idem voor quantras als 22jarige. Teveel studentewerk? Quote:
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 04-07-2007 at 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member
|
m'n vrouw is zelfstandige en heeft in principe vorig jaar te weinig kosten gemaakt. Ook voorafbetalingen kunnen de grote kost drukken, maar dat hebben we dus ook niet gedaan he.
dus dit jaar zeker nog een nieuwe PC aanschaffen. GSM heb ik daarnet besteld. ff denken welke kosten ik nog kan maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|