![]() |
![]() |
#63 link |
Corporate sellout
|
Volgens de berekeningen trek ik volgend jaar 41 Euro terug. Niet meteen de dikke prijs na de 1100 die ik dit jaar terugtrok, maar het belangrijkste is dat we terugtrekken uiteraard
![]() Goede aan de belastingen is dat die er mij aan deden denken dat ik nog aanvullend pensioensparen in orde moet brengen. Een mens kan niet genoeg incontinentieluiers hebben op z'n oude dag.
![]() |
![]() |
#65 link |
since 09 Feb, 2001
|
Zelfde in Vilvoorde. Vond het wel lachen. :D
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link | |
Corporate sellout
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Senior Member
|
Ha, gisterenavond in Brussel was het minder druk dan vroeger in A'pen of Leuven maar wel kei-gezellig. Ik ben echt dol op dat sfeertje van al die mensen die zowat schaapachtig lachen naar mekaar met 't is toch alle jaren 't zelfde he' en dan snel weer weglopen. Brussels rocks want daar stonden er twee voor de brievenbus hun formulier nog in te vullen. Schitterend.
When the going gets tough, the tough go shopping Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Senior Member
|
- lening aangaan en daarmee huis kopen
![]() - hogere voorheffing - Pensioenssparen/levensverzekering - Gehandicapt zijn of gehandicapte kinderen hebben (of veel personen ten laste) - Huizen/appartementen kopen en verhuren aan particulieren - veel beroepsonkosten doen en bewijzen - Milieuvriendelijke otto kopen - iets kopen in de getto ![]() - Energiebesparend renoveren - ... Ge moet geld uitgeven om belastingen terug te trekken he ![]() Zomaar geld terugkrijgen via achterpoortjes zit er voor de modale burger niet in. Maar Teki kan hier ongetwijfeld meer over vertellen. Ik ben nog maar ne beginnende fiscalist ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 05-07-2007 at 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link | |
Supercapitalist
|
Quote:
![]() Ik zit nu zelf momenteel op een sap integratieproject, in de verste verte heeft dat niets te maken met PB of VennB. Dat zijn allemaal goeie voorbeeldjes, maar daar ben je meestal al vrij beperkt tot je gemiddelde aanslagvoet, en moet je der inderdaad geld voor investeren. Je moet het gewoon een beetje zien te optimaliseren, niet door aan co ouderschap, kinderen jonger dan 3 jaar hebben extra voordeel, met 3-4 kinderen betaal je al quasi nooit belasting, kinderopvang kan je aftrekken (niet te combineren), hypothecaire lening etc.... Dat laatste is eigenlijk de beste truuk, zorg dat je een eigen woning hebt, met daarop een hypothecair krediet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Member
|
Dit jaar 2221 euro terug mogen vorderen & het vrouwtje ongeveer 400 euro terug te trekken. 2008 ikzelf 4000 euro terug & the madame 300 euro. 3 kinderen ten laste en lening huis helpt uiteraard wel een beetje.
Wel maximale bedrijfsvoorheffing voor beiden, en da's maar goed ook. Geen belastingen betalen voor ons de komende jaren. Jochei, jochei. Alsof 3 kinderen mij niet meer kosten als 4000 euro/jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|