![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Ik moet mij wel telkens beheersen om geen dure espresso shit te kopen
![]() Ik troost me met de gedachte dat ik alleen in het weekend er tijd voor zou hebben. Kging eerst settlen voor een Breville Barista Express maar nu neig ik toch alweer naar een Rocket Appartamento + Niche Zero. HOU MIJ TEGEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link | |
Senior Member
|
Quote:
(allez ik overdrijf natuurlijk een beetje enzo, maar 'ik vind koffie niet lekker' klinkt dan weer zo banaal)
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link | ||
Senior Member
|
Quote:
![]() Quote:
Dus de stelling "asbak met water" klopt verre van ![]()
![]() |
![]() |
#29 link | |
the king of the divan
|
P
nu alleen nog een baard en een ruitjeshemd en je bent vertrokken https://www.instagram.com/p/CMExxnYBHCT/
Last edited by onbewust; 16-03-2021 at 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link | |
|
Quote:
Da's zo van dat volk dat op u neerkijkt als ge uw koffie niet puur drinkt en door zijn neus "plebs" mompelt maar het dan toch toelaat omdat ge geld binnenbrengt.
![]() |
![]() |
#31 link |
|
Zijde gij ook zo'n koffiesnob rooz?
Laat de mensen hun koffie eens drinken hoe zij ze lekker vinden. Espresso, lungo, cappuccino, americano, flat white, double pumpkin spice frappulatte of whatever. Who cares, zolang het hen maar smaakt.
![]() |
#32 link | |
Datanuke.be
|
Quote:
Probeer dan nog maar eens van of koffie te genieten...
![]() |
![]() |
#33 link |
wadist
|
ik mag nu ook wel praktisch alle soorten koffe, zolang ze maar nie volsteken met suiker. ik kijk dan vooral naar die starbuck specials die naar pure suiker smaken
al de rest is lekker en elks heeft wel zijn gelegenheid. espresso of sterke smorgens is de standaard bij mij (ni goe voor den tikker ma bon) maar zo nen machiatto kan in't weekend toch nekeer goe smaken bij het ontbijt als ge nie strak wilt rondlopen op nen rustdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Senior Member
|
ben geen snob maar ik krijg wel rillingen van mensen die zeggen dat ze graag koffie drinken en vervolgens een senseo drinken met melk en 2 suikertjes
dat heeft echt niets meer met koffie te maken imo espresso based drinks wel natuurlijk, al drink ik meestal gewoon ristretto leun op vlak van voeding enzo wel naar de extremen: pikant & bitter. Eet vaak spicy, drink m'n koffie zo straf mogelijk en als "kind" was m'n lievelingsdrank al Tonic. Kben ook wel een zoetekauw maar niet op vlak van drank, ijs is m'n zwak ![]() Last edited by rooz; 17-03-2021 at 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link |
wadist
|
ik vind die senseo pads feitelijk nog wel te drinken. ik heb het zelf ni maar al wel genoeg gedronken bij de moeke en zolang ge zelf nix zit toe te voegen cava nog wel zenne
nog extra melk en suiker bij zo'n pads moet idd voos zijn want meeste zijn op zich al vol suiker en melkproducten, dan komt ge in starbucks dubbel oreo added diabetes gebied |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link |
Public servant
|
nee, en dan?
Daarnaast ook, waarom al dat gezaag op gesuikerd drinken? Sommige mensen drinken graag gesuikerde dranken met allerhande smaakjes aan. Als dat nu eenmaal met koffiesmaak is, is dat dan een probleem? Of mogen we dat geen koffie meer noemen als we het bestellen? Is het dat? Eens ge iets bij uw drank doet begeeft ge u op een continuum, vanaf hoeveel suiker is het geen koffie meer? Zullen we een vaste grens vastleggen dan? En ik zal het ook zeker geen koffie noemen als ik bestel en luidop aan iedereen verkondigen dat ik een gesuikerde drank ga maken maar daarvoor eerst koffie bestel om dan er 3 klontjes suiker bij te smijten. Fuck maat, al even erg als de vleeslobby die in een kramp schiet omdat we iets vegetarisch nen hamburger durven noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Ik druk ook eerst op het grote kopje en dan op het kleine kopje met dezelfde capsule, om er zo veel mogelijk uit te krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link | |
wadist
|
Quote:
mij maakt het ni uit dat andere mensen dat drinken he lieve schat (gesuikerde cocktails met koffiesmaak of frisdranken tout court) en ik ga daar in't echte leven nooit een punt van maken of iets over zeggen -hell ik vind die zelf ook wel lekker- maar we zijn hier specifiek bezig over dagdagelijkse koffieconsumptie en verschillende manieren om het klaar te maken, dan lijkt mij dat zoiets ni bij de discussie hoort. omdat het niet echt koffie meer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|