![]() |
![]() |
#42 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Er is trouwens niets mis met kinderen te krijgen. Hetgeen we wel moeten doen is zorgen dat de onderste laag van de wereldbevolking, die in armoede leeft, geen 7 kinderen op de wereld moeten zetten omdat ze werkvolk nodig hebben om een lap grond te bewerken.
![]() |
![]() |
#45 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
Senior Member
|
Quote:
Maar ja, voor mij is dat misschien wel één van de voornaamste redenen. We zijn nu al aan het flippen over de migratiestroom die sinds 2015 aan de gang is. En dit is echt niks in vergelijking met de migratiestroom die zal ontstaan wanneer hele oppervlakten op de aarde onleefbaar gaan worden door klimaatverandering. https://www.demorgen.be/nieuws/opmar...-aan~b3e0c1dd/ Jaren geleden kon ik soms nog denken dat het misschien wel zou meevallen, maar alle voorspellingen van decennia geleden zijn nu mooi aan het uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link | |
Senior Member
|
Quote:
- Toekomstperspectieven op vlak van klimaat en samenleving. - Thuis gezien wat er gebeurt als kinderen hun ouders een mes in de rug steken en vlotjes nog eens ronddraaien. - Comfortabel leven opgeven Als ik het geklaag van het afgelopen jaar zie, ben ik blij dat mijn vrouw en ik die keuze lang geleden gemaakt hebben ![]()
![]() |
![]() |
#49 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#54 link |
Senior Member
|
Je zegt letterlijk "het voorzien van wel opgevoede kinderen".
Hoeveel mogen/moeten er dat dan zijn om de extra ecologische voetdruk uit te wissen? Is er een minimum IQ vereist? Wat met minder goed opgevoede kinderen? Je idee roept veel vragen op, leg het eens praktisch uit aub. Of is het vooral te doen om de uitstoot van uw nageslacht goed te praten? Die bakfiets zal inderdaad het verschil niet maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|