![]() |
![]() |
#62 link |
Senior Member
|
Het is hier geen zwam é rooz. Ofwel steekt ge uw getroll waar de zon niet schijnt, ofwel probeer je eens een volwaardige bijdrage te leveren aan een gesprek.
Ik weet het, optie 2 heeft net uw 3 hersencellen doen ontploffen, maar het was het proberen waard.
![]() |
#67 link |
cool happy genius hero
|
Das een beetje eenzelfde argument om de islamistische omvolking tegen te gaan: kinders op de wereld zetten om die op te voeden tot burgers die de sharia afzweren en wel nog de Vlaamse canon kennen. Alleen wordt in dit geval de kinderen opgevoed tot milieubewuste volwassenen die niet met hun auto naar de bakker rijden en weten hoe ze moeten recycleren zodat er niet alleen vervuilend schorremorrie overschiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link |
Senior Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
Senior Member
|
Quote:
Zelfs iets extreem makkelijk zoals uw fucking blikske bijhouden en in de vuilbak kieperen lukt een hoop mensen blijkbaar niet. En ja, ik ben er mij wel degelijk van bewust dat zelfs met al mijn voornemens en goede bedoelingen ik ook nog altijd een hallucinante ecologische voetafdruk heb. Mijn vriendin en ik vliegen al niet meer binnen Europa. Zij wil komend jaar enorm graag naar Mexico. Uiteraard heb ik daar ook wel veel zin in, maar ik voel me er echt niet meer ok bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link | |
Serious Member
|
Quote:
Zelfde met de berm waar inderdaad ook blikjes en sigarettenpakjes enal ingegooid worden. Dat terwijl er hier, goh, dagelijks misschien maar 100 mensen of auto's passeren. Echt zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
wadist
|
tis overal, dit weekend in de ardennen speciaal gaan wandelen in de traditioneel ni drukke gebieden om zo weinig mogelijk volk onderweg tegen te komen -biron en oppagne ipv barvaux en durbuy- en zelfs daar lag 't vol met halve liters en mondmaskers in de bermen of kleine beekjes neffe de wandelpaden
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|