![]() |
![]() |
#4 link |
O_o
|
Als m'n geheugen niet in de steek laat, was dat onder de administratie van Trump al beslist en de administratie van Biden heeft dat vrolijk verdergezet. Wikipedia lijkt me gelijk te geven, maar het mist wellicht veel nuances. Hoe dan ook geen goeie beurt voor Biden, lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link | |
raising bots
|
Quote:
woops ik lees vooral da Trump het geregeld had, en nog sneller wou, en dat Biden dat ook al jaren wou en dus verder zette |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
white male hetero unicorn
|
das idd het idee maar das in Irak ook gefaald, en Vietnam is men ook zover niet geraakt ...
zijn er landen waar dat ooit al gelukt is? Westerse imperialisten die een regime omgooien en iets fatsoenlijk in de plaats instaleren? Edit. Zuid Korea misschien as in lijk 70 jaar geleden. Last edited by Jack Carver; 15-08-2021 at 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
Senior Member
|
Quote:
Het is ondenkbaar dat Westerse troepen daar nog generaties moeten zijn. Het is een drama wat er met oa. vrouwen zal gebeuren, maar de invasie was sowieso al een complete grap, duizenden doden en gewonden aan Westerse kant en voor wat ? De situatie is nu hetzelfde als 20 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Trump wou hem ook beëindigen maar werd tegengehouden door de deep state. Biden heeft meer macht over het leger. Last edited by CSM; 15-08-2021 at 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
Senior Member
|
Ik weet niet of in uwen tijd geschiedenis werd gegeven op school, maar het kleinste kind weet dat troepen decennia lang in een land houden dat u niet wil nooit werkt.
Dat er nu oa. vertalers aan hun lot worden over gelaten is dramatisch voor hen, er zijn er al heel wat vermoord door de Taliban. Maar daar eeuwig blijven is geen oplossing. Ze hadden er nooit moeten binnen vallen, maar aangezien dat toch gebeurd is is terugtrekken de tweede beste optie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|