![]() |
![]() |
#141 link |
white male hetero unicorn
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 link |
Unbanned
|
https://www.demorgen.be/nieuws/poeti...rijs~bc528d3c/
dit is exact wat ik me afvraag, hoe lang kan Rusland dit zo trekken? Intern moet er toch ook onenigheid komen van mensen met sterke belangen De enige die geen schade ondervindt is Putin zelf vermoed ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 link | |
Dark Soul
|
Quote:
https://nypost.com/2022/02/22/putin-...n-viral-video/ Die volgde even niet het script van Poetin. Van een open debat gesproken.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 link |
Zetelliberaal
|
Zolang China bereid is om gas en olie in te kopen (en dat zijn ze) heeft Rusland genoeg steun aan China. Het is helemaal niet nodig dat China zich volmondig achter Rusland schaart. (Wat ze natuurlijk ook nooit gaan doen).
Rusland heeft zich since 2014 voorzien om sancties op te vangen met o.a. bergen aan buitenlandse valuta. Gaan de sancties Rusland pijn doen, tuurlijk. Maar gaan de sancties de EU en vooral DE en andere landen die van Rusland afhangen meer pijn doen? Bijna zeker. Hier (Westen) is het al een drama als Bol.com een dag te laat levert.
![]() |
#146 link |
Senior Member
|
Blijkbaar zouden China en Rusland vroeger ook al een complexe relatie hebben gehad. Het zijn helemaal niet zo'n dikke vrienden als de meesten denken. China heeft zo ook zijn eigen ideetjes voor het oosten van Rusland. Ik vermoed dat het helemaal niet zo ideaal is voor Rusland als het volledig afhankelijk is van China om zijn gas kwijt te raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 link |
Zetelliberaal
|
USSR en VS/UK/FR waren pre WOII ook geen dikke vrienden.
UK en FR waren dikke vrienden met Polen pre WOII Om maar te zeggen dat 'vrienden' geen reet uitmaakt. -USSR wil zijn gas kwijt -China heeft gas nodig om van kolen af te stappen en groei -China kan niet gedwongen worden om sancties in te stellen tegen Rusland -China geeft geen reet om Oekraïne Nu is Rusland volledig afhankelijk van Europa om zijn gas kwijt te geraken. Afhankelijk worden van China en China op hun beurt van Rusland, lijkt mij toch niet slechter.
![]() |
#148 link |
Datanuke.be
|
En, wat zegt ze ondertussen?
![]() |
#152 link |
white male hetero unicorn
|
vind het wel raar dat men "personen rond Putin" gaat viseren
dat ruikt toch ook hard naar willekeur en gaat toch tegen alle principes van de rechtstaat in? Terwijl Putin met zijn gas meer leverage heeft dan europa met wat franse kazen of schotse wisky |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 link |
Zetelliberaal
|
Ik vind het vooral raar dat het nog mogelijk is om die personen te viseren. Het is al de zoveelste keer dat bankrekeningen van personen rond Putin geblokkeerd worden.
Kan mij niet inbeelden dat die geen maatregelen hebben gepakt. 95% op Zwitserse bank en wat 'kleingeld' in een Londense voor party uitgaven. Die gasten kennen ondertussen toch nonke Putin en het klappen van de zweep.
![]() |
#154 link |
Dark Soul
|
Het geld zal wel zijn weg vinden, via crypto desnoods
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 link |
☆☆☆
|
https://www.demorgen.be/nieuws/hoe-k...-kan~ba56b235/
Geen idee wie die Katlijn is, maar als dat allemaal klopt...dan zijn we toch wel fucked, allee vooral Oekraïne is fucked. Last edited by Talos; 24-02-2022 at 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 link | |
bot by bavo
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |