![]() |
![]() |
#62 link |
Junior Member
|
Family Guy is de enige serie die ik volg!
![]()
![]() |
#64 link |
Hautaine zak
|
Aanrader: Spooks. It's like 24, but british. Het enige pluspunt van 24 is dat het verhaal 24 uur de tijd heeft, terwijl spooks in de grond one-hour-episode gebonden is (los van de rode draad storylines en 'to be continued'-stuff). Anderzijds moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik soms de indruk heb dat ze in 24 content aan elkaar moeten breien om aan hun 24h te geraken.
![]() |
#66 link |
Junior Member
|
Juist naar The Triangle gezien op Prime, eerlijk gezegd was het wel chique en had er nog niets over gehoord. Is dus een mini serie over de Bermudadriehoek en bestaat uit 3 delen. Dus ben benieuwd naar de andere 2.
![]() |
#69 link |
Junior Member
|
Thuis
Familie Wittekerke ![]()
![]() |
#70 link |
Member
|
Eerste 4 aflev van 24 season 6 achter de kiezen, het blijft wel entertainend als jet mij vraagt
![]() Lost (s3) begint stillekes mijn keel uit te hangen, maar het is ondertussen een sociaal evenement geworden op kot, dus in februari gaan we lekker door. Voor de rest tussendoor South Park en Futurama en samen met de vriendin Desperate Housewives (s3) wat ik eigenlijk ook best genietbaar vind, al mag je dat niet toegeven. Man zijn en al. En binnenkort (like sebietekes) eens aan Heroes beginnen zodat ik meekan wanneer het seizoen doorgaat. Heb al veel goeds gehoord, ben benieuwd. Prison Break (s1) moet ik nog aan beginnen, maar dat moet samen met de vriendin vanwege de lekkerheid van die hoofdacteur met de moeilijke naam... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Member
|
Heroes, mix tss the x-men en the 4400. Zware top serie, break thou
Prison Break, Season 2, ook break 24, Season 6, promising start Lost, season 3, begint echt geweldig onnozel te worden imo gaat echt nergens meer over .. Waar is den tijd da ik in een ruk 15 aflevering achtereen zag van seizoen 1 ![]() Family guy, ook break en sinds enkele maanden ook aan The x-files gezet met de boxen te kopen, toen ik klein was scarede die serie the shit out of me. Nu,beslist één van de beste series ooit naast Band of Brothers en MacGyver (jeugdsentiment ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|