![]() |
![]() |
#41 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link | |
the king of the divan
|
La Chouffe is goed, Chimay Blauw is beter.
Gueuze Boon is ook niet te versmaden. Bij de krieken ga ik voor Lindemans, smaakt natuurlijker dan de rest. en pils suckt sowieso dus dan kan het even goed Cara zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link | |
Una
|
Quote:
Liefst van al heb ik trouwens nog altijd een blonde Leffe.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link | ||
lijkkist
|
Quote:
![]() Satan moeten jullie zeker eens proberen als je kan ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
Member
|
Delirium tremens>Westvleteren>Leffe tripel>>>>*
![]() |
#46 link |
Analist - therapist
|
Leffe en Westvleteren in één vergelijking zetten keldert uw geloofwaardigheid volledig.
Phantom/Zergraver/Karol: waar vind je die Pannepot en wat voor bier is het? Als ik iemand op zijn woord ga geloven, dan ben jij het wel. What with the creds and all.
![]() |
#48 link | ||
Knuffelbeer
|
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Senior Member
|
Zoals ik in de foto's thread ook al zei; Brugse Zot. Iemand al gedronken, als je het mij vraagt smaakt het bijna volledig naar water en stinkt naar kots, ma echt!
![]() @DivineOne: De pils van Witkap is wel ver een van de enige échte pilsen, in vergelijking met die pils is Jupiler een kriekbier. Dit gezegd zijnde drink ik toch wel liever een Jupiler, een geluk dat ze overal waar ze slagpils verkopen ook Witkap verkopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik ga geregeld naar de Kulminator (bierhuis in Antwerpen), en daar hebben ze dat. Ze halen hun voorraad rechtstreeks bij de brouwer. Ik heb eens op hun (afschuwelijke) website rondgesnuisterd, en blijkbaar worden hun bieren sinds kort door een paar drankenhallen in België verkocht. Wij hadden een jaar geleden het plan opgevat om ook eens naar die brouwer te rijden (ook ergens in de buurt van Westvleteren, trouwens) en daar wat bakken te kopen, maar het is er nog niet van gekomen, ondertussen moeten we blijkbaar zo ver niet meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link | |
Senior Member
|
Quote:
Mijne favoriet is een koele Rodenbach. Hmmmm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Member
|
Is de helft van deze thread verdwenen?
Al een hoop van mijn favorieten zijn gepasseerd. Kwestie van nog een onbekende in de schijnwerpers te zetten: http://www.malheur.be/ Malheur 10° ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Junior Member
|
Er gaat niks boven een frisse Stella Artois!
![]()
![]() |
#60 link | |
lijkkist
|
Quote:
![]() in Imaige de notre dame in BXL kunt ge die zelfs van Tap drinken ![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G5K15JBUT Ze lieten zelfs de fransen een poepje ruiken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|