![]() |
![]() |
#22 link | |
the cake is a lie
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link | |
Rispel Raspel
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 link |
Boris
|
Ook gelezen deze morgen. Bale als john connor lijkt nog interessant, maar een Terminator zonder Arnie is gewoon geen Terminator. Welke opgeblazen ex-WWF'er gaan ze daar nu weer in steken?
//edit: http://www.imdb.com/name/nm0000982/ rumored as Terminator, hmm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link |
Filmnerd
|
Even een oude thread bumpen:
New Line bereikt schikking met de erfgenamen van Tolkien. Hierdoor kan de verfilming van 'The Hobbit' eindelijk van start gaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
since 09 Feb, 2001
|
Ik blijf bij mijn eerste reply.
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link | |
Destroyer of forums
|
Quote:
Ze hadden het beter omgekeerd gefilmd.
![]() |
![]() |
#38 link |
5x combo bonus
|
Even threadnecro'n.
Ja peephole, maar nu ik LotR voor de zoveelste keer nog eens aan het lezen ben, vind ik toch dat PJ gigantisch veel te veel nuances en details uit het boek heeft weggelaten, en dat hij alle karakters precies dwazer, debieler en boertiger heeft gemaakt. Misschien passen de strakke formaliteiten uit dat boek niet in een film van 2005, maar toch. Oh wee PJ, waarom heeft hij het gewaagd die boeken te verfilmen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
Stainboy
|
PJ is er anders ook wel in geslaagd om bepaalde passages uit het boek te verbeteren. Weathertop is in de film zoveel spectaculairder dan in het boek. Kudos om Middle Earth te verzinnen, maar het overdreven aantal details in het boek zijn soms ook wel zeer irritant en maken het met momenten moeilijk om door te blijven lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | |
Rispel Raspel
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |