![]() |
![]() |
#41 link | |
5x combo bonus
|
Quote:
![]() Het is al de zoveelste keer dat ik het boek lees, en ik blijf het prachtig vinden om zo traag naar het einde toe te gaan. Sterker nog, het feit dàt ik naar het einde toe aan het lezen ben, dat irriteert mij pas. Ik weet nog dat ik voor het eerst het boek helemaal uit had gelezen. Een donker gat waar ik in viel. Persoonlijk vind ik het boek zo leuk omdat alles zo ver weg lijkt, en om even een vergelijking met Diablo 2 te maken: elk unique item (en dat geldt ook voor personages en plaatsen) dat je tegenkomt in het boek is precies het beste in zijn soort, waarbij er telkens verwondering opgewekt wordt bij het lezen van het boek, terwijl dat bij PJ vluchtiger en luchtiger is. Ik kan mij echter ook wel voorstellen dat die strakke aanpak in een film minder goed zou werken, dus het is inderdaad wel sterk wat PJ ermee heeft gedaan. Want ik besef goed dat ik aan het neuten ben volgens het vaste "de film is niet zo goed als het boek, want er ontbreken teveel zaken en details"-stramien. Maar toch, ik voel het zo aan. Wat ik wel lollig vond aan de LotR films is dat je, althans toch bij de EE's, aan de humor echt kon zien dat PJ de films geregisseerd heeft, als je zijn humor uit zijn vorige films wat kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link |
awesome
|
door family guy even dan aykroyd opgezocht omdat ik vergeten was hoe die er int echt uitzag. Zie ik daar toch niet Ghostbusters III staan voor 2012 \o/
http://www.imdb.com/title/tt1289401/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
a real pantload
|
Quote:
Dat zal serieuze next level shit worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link | |
Senior Member
|
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/World%27s_Finest_Comics Hell, daar hebt ge zelfs Superman die zich als Batman voordoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Twee batman remakes was genoeg, maar ze moesten het uiteraard weer uitmelken. Nogal logisch dat Christian Bale niet meer wil meedoen na het misbaksel van de laatste.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|