![]() |
![]() |
#82 link |
a real pantload
|
Het blijft natuurlijk een mogelijks nutteloze onderneming, maar het past in de lijn van de hernieuwde interesse van Lynch voor Twin Peaks zoals zijn heruitgave van Fire Walk With Me met negentig minuten aan materiaal.
Kan het teleurstellen? Mogelijks, maar de laatste veertien afleveringen van het origineel stelden toen ook al teleur door inmenging van bemoeiallige producers. Ik gun Frost en Lynch deze kans zeker. En het is Lynch. Die mens heeft in mijn ogen nog maar een iets minder gemaakt (Dune), dus alles waar hij mee naar buiten komt bekijk ik met plezier. En het heeft lang genoeg geduurd, Inland Empire is al bijna negen jaar geleden. (stfu radje) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link | ||
Filmnerd
|
Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 link |
Senior Member
|
Jonny Greenwood staat met The London Contemporary Orchestra op Best Kept Secret deze zomer, blijkbaar zelfs op een speciale spot vóór alle andere acts. Ik neem aan dat ze iets soundtrackachtigs gaan spelen. Excite! Ook al haat ik Radiohead. Eik Radiohead.
![]() |
#96 link | |||||
Filmnerd
|
Quote:
The Wrap: Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link |
Senior Member
|
Wooop, juist op de nieuwe Spielberg gestoten, een Untitled Cold War Spy Thriller geschreven door de Coen Brothers. Yep yep.
http://www.imdb.com/title/tt3682448/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link |
Senior Member
|
Oh, en voor de Birdmanliefhebbers: de nieuwe Inarritu, The Revenant, is al in productie. Opnieuw geschoten door Lubezki, met Leonardi DiCaprio en Tom Hardy.
http://www.imdb.com/title/tt1663202/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link | |
Filmnerd
|
Seriously...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link | ||
O_o
|
Quote:
Quote:
De reboot kan ook wel te maken hebben met de vervaldatum van de rechten. Bij de vorige reeks gingen de rechten vervallen als Sony niet binnen de tien jaar na aankoop een nieuwe film zou starten. Ik vermoed dat dit hier ook het geval is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|