![]() |
![]() |
#23 link |
de junior
|
Ik heb er ook geen. Aan mijn gsm heb ik al genoeg.
![]() |
#24 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() ![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link | |
Voorzitter CSOLT
|
Quote:
![]() |
![]() |
#28 link |
faster than some bacteria
|
Toen ik jaren geleden het lichtje van mijn gsm eens zat te gebruiken om in het donker het uur op mijn horloge te kunnen aflezen, besefte ik dat ik even goed rechtstreeks op mijn gsm kon kijken, en sindsdien heb ik nooit meer een horloge gedragen.
![]() |
![]() |
#29 link | |
Senior Member
|
Quote:
Vroeger had ik onderstaande tot de batterij dood was en ik een gsm had die meer kon. ![]() Analoge horloges zijn wel cool. Het geeft een beter gevoel van tijd en duur omdat je de tijd ziet wegtikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link | |
☆☆☆
|
Quote:
![]() Mijn horloge btw: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
since 09 Feb, 2001
|
Dat wou ik ook nog wel
![]() Er is er nog een dat ik echt zalig vind, eens kijken of ik dat kan vinden adhv beschrijving..
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link |
Senior Member
|
http://www.tokyoflash.com/en/
hier staan er wel pimp uurwerken op |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link |
since 09 Feb, 2001
|
Ik zoek een waarin de digitale cijfers gigantisch groot zijn en helemaal afgerond zijn zodat ze binnen de wijzerplaat passen. Geen idee welk merk, dus zoeken is nagenoeg onmogelijk.
Die Tokyoflash uurwerken zijn wel fancy. Rogue in dat zwart zie ik nog wel zitten.
13.5K | ecko mag alles | BG2 zot | p: Blackstone Fortress | r: Hyperion | w: The Bad Batch | hw: Synology DS414 + 4x3TB WD Red - 2016 rMBP 13" - 2019 iMac 21.5" - iPad G4 - iPhone Xr | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
dr. Nuclear Scientist
|
![]() Horloges zijn helemaal niet overbodig. Een man kan maar 2 deftige accessoires hebben: een deftig horloge, en deftige schoenen. Het is zoals oorringen en schoenen voor vrouwen. Iemand die zijn gsm bovenhaalt op een vergadering om te weten hoe laat het is, eikebah. Draag anders een hawaï hemd ook. Last edited by ibaun; 05-12-2008 at 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|