![]() |
![]() |
#41 link |
Max Destruction
|
Heb deze hier nog liggen, echter al drie jaar geleden dat ik die nog aangedaan heb. Het metalen bandje was eens vanzelf uit mekaar gevallen en er bleek daar zelfs geen garantie op te zijn, nu het een tweede keer uit mekaar ligt gebruik ik die horloge niet meer.
![]() Sony Ericsson V630i does the trick for me, al gebruik ik op mijn werk wel zo een horloge met klimhaak en ingebouwde zaklamp omdat gsm's verboden zijn.
PS3 60 GB - Wii - X360 Elite Red Edition - DS Lite - PSP 2000 PC: Core 2 Duo E6750, Gigabyte GA-P35-DS3, G.Skill 2 x 2Gb DDR800, Asus EN8800GT, Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Corsair HX Series 520W PlayStation Network: LordTD_87 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 link |
.
|
Ik doe er al jaren geen meer aan, omdat die toch steeds stuk gaan door krassen, barsten in het scherm, bandje overgetrokken etc. Hard landbouwersbestaan
![]() Ik heb wel nog een duur geval met goud liggen in de safe van met mijn communie, maar de weinige keren dat ik eraan denk van die aan te doen (bvb bij een trouw ofzo), is de batterij plat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Voorzitter CSOLT
|
In een _POLShorloge_ thread vereist dat live pictures.
![]() |
#56 link |
Señor
|
![]() Een festina Chrono Bike. Een zeer goed horloge, maar nu wel even kapot/plat. Ik heb de Uitvoering in goud: het bandje bevat dan 2 gouden lijnen en ook het horloge zelf heeft dan goudaccenten. op het eerste gezicht mss wat 'protserig' en erover, maar het goud zorgt voor een warme kleur en na een tijdje wen je eraan en is het horloge gewoon heel mooi. En wat klasse mag uiteraard ook wel natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
Senior Member
|
Quote:
Dit hier: ![]() Met als enigste verschil bij mij zijn de 3 kleine ronde wijzerplaatjes die ook zilver zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|