![]() |
![]() |
#63 link |
merging oceans
|
Iemand die toevallig Nana van Emile Zola heeft liggen of Anna Karenina van Tolstoj (uiteraard in een Nederlandse vertaling)? Veel te lang mee gewacht en in de bib zijn ze uitgeleend. Vanzelfsprekend dat je uw boeken in perfecte staat terugkrijgt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
*snore*
|
Ga gewoon naar de Slegte? Nana zal daar wel liggen voor pakweg anderhalve euro als je niet opziet tegen het frans. En in hoogste nood is er nog altijd de optie "lezen op scherm":
http://www.gutenberg.org/etext/5250 http://www.gutenberg.org/etext/13214 (in het Nederlands zelfs, kom dat tegen, al is Anna Karenina eigenlijk het kopen wel waard, beste boek ooit, Days of Our Lives in boekvorm én goed!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Banned
|
normaal presenteer je enkele kazen op een bord, en daarbij een rasp; als je dan raspt sur place smaakt dat veel verser en beter, zit er niemand met zijn gore handen in een of andere kom geraspte kaas waaruit anderen nog moeten eten, heb je nooit geraspte kaas teveel en je ziet eruit als een hardline gerasptekaasliefhebber.
dat is zelfs enormer handig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link |
Senior Member
|
Ik zou mijn brok parmezaan toch ook niet ruilen voor voorgeraspte kaas in een pakje. En ik zou hem ook niet invriezen.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
awesome
|
ik moet mijn meterstanden doorgeven aan eandis op dat blad sta: vorig meterstand 10945 en mijn huidig meterstand is 16218. Welk eenheid is dit? Heb ik op een dikke 2jaar de helft van de electriciteit opgebruikt dat ooit was gebruikt hier, of worden deze dingen soms gereset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Knuffelbeer
|
KWH vrees ik, ieders zo'n kleine 6 cent kostende zeker? (tis nu overlaatst wel e pak duurder geworden, dus over die prijs ben ik niet zo zeker)
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|