![]() |
![]() |
#144 link |
Senior Member
|
De Mirra 2 is populair precies. Fantastische stoel, spijt dat ik die geen 6 maand eerder gekocht heb.
![]() |
#146 link |
Senior Member
|
ik ben nogal filthy casual, dus kan weinig zeggen over performance enzo. Ik zie het verschil niet tussen 40fps en 80fps. En ik speel ook maar 2-3 verschillende spellekes per jaar
Maar ik ben nog niet veel games tegengekomen die ik wil spelen die niet werken. Proton heeft op dat vlak echt wel een stevig impact gehad. Dus eigenlijk feitelijk geen verschil met Windows gaming wat mij betreft. it just works (met Steam toch, ik gebruik niets anders) en yes tiling wm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 link |
Senior Member
|
Denk da'k hetzelfde scherm heb, ook overgestapt van een rare dual screen (24" en 27") naar een ultrawide. Quality of life is misschien minder (was leuk om een tweede scherm te hebben om wat dingen op te zwieren terwijl ik gamede. Maar het gamen op een ultrawide is gewoon zoveel beter. En het staat veel strakker op een bureau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 link |
Pro-shrimper
|
Meeste ultrawides ondersteunen dit tegenwoordig standaard. Gewoon 2 uitgangen op je PC verbinden met je scherm. Anders is er nog een programma voor, even de naam kwijt.
![]() |
![]() |
#159 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
![]() ja toch wel content van het scherm. Soms wat foefelen om oudere games deftig te krijgen maar zo voor shooters of adventures is’t demax. Unreal of Max Payne in ultrawide. ![]() De combo ultrawide + 100hz is niet goedkoop. Voor werkgerelateerde dingen is’t wel zalig. Taad om a een leuzze te kuupe. Wel chille aanschaf. Nu weet ik tenminste hoeveel tijd ik verschijt met gamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 link |
Dark Soul
|
Mijnen Asus 34” Ultrawide kostte 1200 euro destijds.
Ondertussen hebt ge voor dat geld al een 49” super ultrawide. Maar ik denk dat ge daarmee tegen nog meer shit aanloopt in games. 16:9 games op een 21:9 gaat wel met zwarte balken maar op een 32:9 zijt ge half uw scherm kwijt. Voor games die dat deftig ondersteunen moet dat wel de max zijn natuurlijk.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|