Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-01-2022, 21:24   #10341   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Ah nice, Hitman trilogy is uit vandaag ? Ook installeren dan
Damn, juist, hitman 3 staat op mijn todo. Maar was eigenlijk van plan Outriders een go te geven eerst.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2022, 21:25   #10342   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ja, die ook. Maar na Siege te spelen heb ik mijn twijfels over dat spel

Trouwens, voor Hitman Trilogy: Hier installeerde hij alleen Hitman 3. Pas nadat ik het 2 of 3 keer heb heropgestart toonde hij ook de andere games.
DM is offline   Reply With Quote
Old 20-01-2022, 21:30   #10343   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Hitman Trilogy met zijn 99 EUR prijskaartje krijgt het hard te verduren op Steam reviews.

PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
PC gaming2: Lenovo Legion 7 laptop / AMD Ryzen 7 5800H, GTX 3080 165W / 16inch 2560x1600 165Hz
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index / Oculus Quest 2 | Console: PS5 | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Old 20-01-2022, 21:46   #10344   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ja IOI zijn echt smeerlappen. Blijkbaar ook overal de prijs verhoogd op andere platforms, plus dan al die access pass bullshit
DM is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2022, 01:09   #10345   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

En... beu waarom? Tis gewoon gratis nu?
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2022, 05:29   #10346   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Huren is gratis. Kopen niet.
ExReey is online now   Reply With Quote
Old 21-01-2022, 08:01   #10347   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Ja, die ook. Maar na Siege te spelen heb ik mijn twijfels over dat spel

Trouwens, voor Hitman Trilogy: Hier installeerde hij alleen Hitman 3. Pas nadat ik het 2 of 3 keer heb heropgestart toonde hij ook de andere games.
Dat is normaal. Dat was bij Hitman2 ook om de Hitman1 pass te activeren.
Hebben jullie ook zo'n hoge brightness in game? Ik kan dat precies ook niet aanpassen in de opties, enkel gamma.

Ik stoor me wel aan het feit dat ik blijkbaar een IOI account moet aanmaken om mijn save game over te zetten
Maar goed, heb nog tijd, eerst nog die tombraiders uitspelen (fu Epic) en mss wat indies.

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Hitman Trilogy met zijn 99 EUR prijskaartje krijgt het hard te verduren op Steam reviews.
Tzijn wel de drie volledige games in de engine van nr3 ofc, dus mss niet zo abnormaal.
Maar sowieso achterlijk duur, dat wel. Just IOI stuff helaas (zie ook de Epic 1year exclusive).
En dan al die DLC passes die zo hard op elkaar lijken.

Die H1 pass apart was bij nr 2 ook 20EUR. Hitman 2 Gold (dus 1&2&random dlc) is ook nog 90 EUR op steam.
Ze zijn met nr1 zelfs in dure episodes per chapter begonnen herinner ik me net

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Waarom nog spellen kopen die je mss niet/1 keer uitspeeld?

Maar denk wel dat ze bij Steam aan het vloeken zijn op de die gamepass releases.
Dag van release op gamepass gaan dezelfde games meestel (een beetje) in reclame op Steam.

OT:
- Rise of tombraider. Al een stuk vermakelijker dan nr1.
- Death's Door. Wauw van waar komt dit pareltje plots? Heeft "nobody saves the world" nog ff naar de backlog verwezen.
- ETS2. Mijn ultieme chill game
- STS. Mijn zetel-game. Terug vanaf 0 op switch, al heb ik toch terug veel moeite om voorbij act 3 te geraken atm.

Last edited by Turtle; 21-01-2022 at 08:32.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2022, 11:19   #10348   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Ik laat die gamepass gewoon doorlopen, dan heb ik ze ook "permanent", min of meer. Alsook, als ik een game heb gespeeld dan ben ik dat meestal beu en ga ik dat niet terug hernemen. Nog beter voor kleinere backlog én weinig full price games te moeten betalen. Als je het een beetje slim aanpakt dan kost die gamepass €60 voor een jaar, da's equivalent van nog net geen 1 spelletje. Dus als ik de komende 10 jaar daar 10 spelletjes van probeer dan kan ik nog die gamepass verantwoorden.
black is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 08:35   #10349   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Outriders (PC) (Gamepass)

Beetje Destiny meets Gears of War met diablo esque loot fever.
Het cover systeem is beetje aanpassen, maar speelt wel fijntjes.

Prima speelbaar solo, of in coop tot 3 spelers (met matchmaking).
Redelijke story, class unlockables, spreekt de inner loot whore aan en grafisch niet slecht; smaakt naar meer.
Old 22-01-2022, 08:57   #10350   link
Jaak
dubbelaccount van peephol

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Hitman Trilogy nekeer opstarten nu dat op Gamepass staat.

Moet Tales of Arise wel nog uitspelen en Mass Effect: LE (ook Gamepass) ook nog.
En op PS5 Guardians of the Galaxy. En Deathloop.

Miljaar eh, zo mijnen tijd aant verkutten met Stardew Valley.
Uiteindelijk Death's Door begonnen (ook GP)
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2022, 15:40   #10351   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Persona 5 Strikers.

Er kan nooit genoeg persona zijn.
"Wake up get out there ...'
Old 23-01-2022, 21:47   #10352   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Weer Anno 1800. Wa ne timesink feitelijk :-/
Blijkbaar toch een dikke hit voor Bluebyte. Die reeks verdient dat echt wel.
Ondertussen is season pass 4 aangekondigd.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2022, 22:02   #10353   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Weer een heel weekend f1 2020.

Heb de GP´s goed lang gezet om nog genoeg pitstops te hebben. Staat net moeilijk genoeg om soms wel soms niet de pole te pakken en nek aan nek race met hamilton.
Hoewel ik een complete noob ben steekt het toch echt wel goed ineens met fuel management en pitstops.

Al een paar keer door wisselend weer zelf om de juiste banden moeten vragen omdat ai te traag nieuwe strategie voorstelde.
Ook achter iemand blijven en er dan opt juiste moment voorbijgaan is lang niet zo simpel.

En zo krijg je backlog natuurlijk.
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 24-01-2022, 07:56   #10354   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Hollow Knight.

Nogal de max en al. Die boss battles zijn zalig. Mantis lords
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2022, 08:11   #10355   link
inqubus
Senior Member

nobody saves the world. Ik heb mij echt moeten verplichten om het af te zetten want anders ging het weer spelen tot in de vroege uurtjes worden.

dank u gamepass eigenlijk want anders had ik het gespeeld/leren kennen.
inqubus is offline   Reply With Quote
Old 25-01-2022, 14:27   #10356   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Vampire survivors

fuark, crack cocaine dopamine kakspel

allé, nog een rondje
Old 25-01-2022, 15:01   #10357   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Vampire survivors

fuark, crack cocaine dopamine kakspel

allé, nog een rondje
Hier ook aan't spelen.
Nu is't nog ff grinden om alle achievements te halen.

Eenmaal je ver geraakt en een paar zaken kunt upgraden, is't wel relatief gemakkelijk om tot 25-30 minuten te geraken. (en soms een beetje saai en gegrind).

Maar tis zijn luttele €2 ofzo wel waard natuurlijk.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 25-01-2022, 22:20   #10358   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Godverdomme dat is dus écht niet te doen. Loop Hero. Jezus christ wat een verslavende shit is me dat. Ik heb er zelfs van gedroomd vorige nacht. Ik kijk nu nog naar een serie of zo en dan maffen maar elke cel in mijn lijf zegt "kom nog één rondje".

En ik ben er dan nog niet goed in hé, ik sterf 1 keer op de 2 en ben nog altijd dingen aan't opzoeken. En waarom? Fucking Loop Hero.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2022, 10:02   #10359   link
radje
wadist

radje's Avatar

yup da is de loop hero ervaring

normaal gezien ben ik nen epic gamer (tm/c) maar ik was ook verschrikkelijk slecht in da spel ma boeide ni, de max

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2022, 12:20   #10360   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kheb onlangs the painscreek killings gespeeld en redelijk ver geraakt tot ik toch vast zat en dan door het op te zoeken ben ik toch gestopt want aja dikke faal gamer dat ik ben

ma dus wel wreed comfy spelleke en kvond het gezellig om op een echt blaadje papier extra notities te nemen en wa te roleplayen als detective frank drebin

kzoek nu gelijkaardige first person realistische comfy setting adventure spellekes ma ge zit wreed vlug in walking simulator terrein he of extreme handholding/exposure. kheb intussen vanishing of ethan carter, the signifier, dead secret & those who remain geprobeerd ma die waren allemaal nie wat ik zocht. firewatch geraakte er indertijd mee weg omdat dat goed gepacet was ma kwil mijn brein toch wel wa laten werken

iemand raad? martha is dead ziet er nog cool uit en da komt binnenkort uit, kga die developer hun eerder spel eens proberen

da wast danku om mijn blog te lezen leave a like & posrepje & subscribe to my patreon

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules