![]() |
![]() |
#41 link |
De Verschrikkelijke
|
Nog niet helemaal uitgespeeld, maar toch al halverwege Act 3 van de campaign uit Age of Empires III. Tot hier toe geeft het me een bevreemdend gevoel. Age of Empires II moet zonder enige twijfel het spel geweest zijn waar ik de meeste kontblaren aan te danken had doorheen mijn jeugd. Ook Age of Mythology kon me geweldig bekoren, de Age-of reeks heeft dan ook steevast een grote fan aan mij gehad.
Nummer drie is voorlopig een harde noot om te beoordelen. Enerzijds blijft dit een spel waar sfeer, liefde en kunde voor het métier afdruipen. Anderzijds geeft het me niet dat gevoel dat eerder genoemde AoEII en AoM wel gaven. Dat het een oerdegelijk spel is kan niet betwist worden, maar de hoogglans lijkt me er een beetje af. Of ik wordt oud. Een beetje jammer is het hoe dan ook, veel verder dan een steengoede RTS lijkt het niet te gaan. (Al leert de ervaring dat vooral Skirmish garant staat voor uren plezier, ben benieuwd.)
![]() |
#44 link | |
Senior Member
|
Quote:
Voorbeeld: "de vorm '(hij) wordt' komt 65 maal vaker voor dan '(ik) word'. Omdat de vorm op dt frequenter opduikt, zal die bij het foutieve 'ik wordt' niet gemakkelijk worden opgemerkt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link |
Senior Member
|
Enige die ik nog eens moet spelen is Pripyat, zal iets zijn voor de sales op steam.
![]() |
![]() |
#49 link |
Senior Member
|
Nog een Crysis:Warhead. Blijft toch een zalige shooter, kijk enorm uit naar Crysis2.
![]() |
![]() |
#53 link | |
lil frank raes
|
Morrowind. Niet uitgespeeld maar bijna. Kickass.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Senior Member
|
Lara Croft and the guardian of light (and Totec)
Met dan aan co-op buddy Mithror. Leuk spel, met enkele pittige momenten. Eigenlijk beter mee geamuseerd dan alle Lara's sinds nr 1. Vooral de Co-op puzzels deden het spel met momenten schitteren.
![]() |
#56 link |
a real pantload
|
Half-Life: episode one
lol, en ik die dacht dat het nog maar net op gang kwam. Niet helemaal overtuigd. Mocht in feite iets moeilijker, en sommige vijanden irriteerden mij wat (zoals de auto's op de antlion spawns leggen). Hoogtepunt was met vrijwel geen ammo en geen licht de uitgang van de parking zoeken. Ze hadden die level beter zonder Alyx gedaan, zou veel angstaanjagender zijn. Op naar de twee. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|