![]() |
![]() |
#6026 link | |
wadist
|
Quote:
zelfs een hltv artikel van rain -voor finale- https://www.hltv.org/news/33875/rain...ed-in-front-of casters etc etc etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6027 link |
wadist
|
kgaan eerlijk zijn, khad er zelf een beetje schrik voor belgen zijn nu ni onmiddelijk de zotste feestvierders en er zijn ook nie echt top BE spelers meer maar het geen ik 3 dagen heb gezien was on par met de australische, poolse en braziliaanse fans en events uit het verleden
het zat ook gewoon stampenvol en uitverkocht zelfs de vip zat giga vol op zondag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6031 link |
wadist
|
gaat vooral heel veel kosten geven aan persoonlijke security
favela's hebben geen schrik van ewa doodsbedreigingen voor het minste ingebeelde affront en aangezien r/watchpeopledie 90% braziliaans was, is da effectief een volksken da nog wel eens durft die belofte te voldoen. heb het zelfs niet over random misdaad, ik durf er nu geld op te zetten dat daar meerdere incidenten gaan zijn tussen spelers/talent en rando brazil "fans" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6032 link |
wadist
|
laatste keer dat er een speler durfde tegen br in te gaan was hiko en da was toen hij met liquid tegen toenmalig LG van fallen de admin er bij haalde voor een beslissing te nemen voor een onregelmatigheid (was dus zelfs nix over belediging naar br zijn scene of land)
gevolg: hiko had twee persoonlijke bodyguards nodig op volgende events en zelfs zijn familie kreeg doodsbedreigingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6033 link |
The Tuner
|
![]() Natus Vincere have announced the removal of their IGL, Kirill "Boombl4" Mikhailov, from their active lineup, citing "high reputational risks for the club" as the reason for their decision, and further reiterating that the change is not due to in-game performances. https://www.hltv.org/news/33916/navi...-active-roster
![]() |
#6034 link |
Filmnerd
|
Zo'n dingen, dat is toch gewoon triest? Ik ken de achtergrond uiteraard niet, maar Russische atleten weren uit competities omwille van de politieke agenda van een land gaat wat mij betreft compleet tegen de idealen van de sport in. Heeft die gast geweigerd om afstand te nemen van de Russische invasie van Oekraïne?
Dat je als organisatie beslist om geen evenementen in een bepaald land te hosten, dat kan ik begrijpen, maar individuen bij voorbaat de kans ontnemen om te deel te nemen vind ik er echt over. Enfin, hier is het de beslissing van het team zelf, maar toch. Sponsordruk zal ook wel serieus meespelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6035 link | |
wadist
|
Quote:
dat zijn vriendin een voorstander van de fascistische invasie is, een z-kind op instagram in combinatie met die weigering is zijn ontslag toch perfect acceptabel en niet gewoon triest ze hadden even goed aan de start van de invasie de drie spelers kunnen kicken die van rusland zijn maar ze hebben alle moeite gedaan om als slachtoffer toch nog inwoners van de daders te faciliteren. perfecto en electronic hebben meegewerkt en zitten nog in het team, als ge dan als derde nog altijd nee zegt op een perfect redelijke vraag van uw werkgever ligt dat volledig aan de rus en niet het team of sponsors
Last edited by radje; 30-05-2022 at 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6036 link |
wadist
|
trouwens, csgo is enorm pragmatisch met de oorlog. teams van rusland die niet direct gelinked zijn aan het dictatoriaal regime mogen gewoon blijven verder spelen zonder enige restrictie en zijn geen sponsors kwijtgespeeld. teams met eigenaars die wél links hebben worden niet gediskwalificeerd, ze mogen gewoon onder een neutrale naam verder spelen terwijl ze zoeken naar een nieuw team
ze heeft de lineup van het russische gambit tijd gespeeld onder "players" met een witte banner tot ze over genomen zijn door cloud 9, een amerikaans team. 5 russen door een amerikaanse organisatie midden oorlog: ik peis niet dat het geen gij zegt dus écht leeft in deze sport |
![]() |
![]() |
![]() |
#6037 link |
Senior Member
|
Watch & learn boys, watch & learn.
https://clips.twitch.tv/ShySavoryWer...kYnILCafbYWyMJ & Edit: verkeerd filmke, moest dit zijn: Last edited by Sentinel; 05-06-2022 at 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6039 link |
throwing a wobbly
|
Het is wel zot hoe een praktisch volledig russisch rooster momenteel home favorite is in Dallas
![]() Die gasten zeggen zelf dat ze nog nooit zo een positief publiek hebben meegemaakt. Anyway, ik ga rooten voor Snax. Zalige kerel en hij is nog eens prima an het fraggen ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|