![]() |
![]() |
#1 link |
dubbelaccount van peephol
|
Chill builders (Jaak approved 5/5)
Uiteindelijk niet zo lang gespeeld. Moe en geen goesting in de steile leercurve op dat uur.
Zijn er feitelijk coole sim/building strategy games aan te raden genre Cities:Skylines zonder teveel tirlantijntjes? Meer de strategy-kant zijn Civ en Tropico wel cool, Frostpunk moet ik nog uitproberen. Crusader kings en Stellaris vind ik bv ook zot complex. En Prison Architect te onduidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link | |
Senior Member
|
Quote:
Meer chill zou ik eerder Satisfactory aanraden, maar dat is First-Person. Nu wachten we op Captains of Industry.
![]() |
![]() |
#7 link |
dubbelaccount van peephol
|
Merci allen!
Zal seffens misschieneen threadsplit doen. Spijtig genoeg staan er niet teveel hiervan op Xbox Gamepass (enkel Civ, Tropico, Frostpunk, Prison Architect, CK, Stellaris en Cities (console die laatste)). Voelt vuil aan om zoveel games te hebben in dat pakket om nog te dokken voor iets anders :’( Edit: Sim City staat ook wel op GP, maar ik associeer dat spel met 1999 ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
Punk in drublic
|
Quote:
En ja ok, die discussie is hier al 38 keer gevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
De Verschrikkelijke
|
Ik hou eigenlijk nog steeds van de ultieme Sierra-classics. Vooral Zeus en Emperor waren heerlijk. Een sfeervolle en interessante setting, aangename gameplay zonder een te steile leercurve, hoge herspeelbaarheid,... Is er tegenwoordig of in een recent verleden eigenlijk iets dat daar bij in de buurt komt?
Banished heb ik een tijdje graag gespeeld, maar was me toch wat te eentonig na ca. 30 uur speeltijd. Dat had ook wel met het complete sandbox-karakter te maken, wat meer richting of doelstellingen hadden me langer kunnen boeien.
![]() |
#18 link |
Public servant
|
Banished had voor mij vooral het zeer simpele systeem als probleem. Eens uw stadje groot genoeg is en je door hebt wat je allemaal nodig hebt kan in ad infinitum blijven opschalen.
edit: door die demo van dorfromantik heb ik het mij ook gekocht nu. Post eens ulder high scores. Ik zit aan 10250 momenteel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
Psychokieke
|
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|