![]() |
![]() |
#61 link |
Eigenaar, he/they/cis
|
Ah nee dat bedoelde ik niet. Ik heb het gevoel dat die wereld me erg kan boeien maar het ziet er wat.. saai uit ofzo? En die voice acting sleept me niet mee ofzo. Ik weet niet wat het is, het grijpt me niet volledig.
Op basis van dat filmke he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 link | |
cool happy genius hero
|
Quote:
Roach draafde ook niet altijd even vlot maar het auto rijden lijkt me in dit spel een toch belangrijker onderdeel dan Geralt zijn paard was in the witcher 3. We zijn intussen ook wel 5 jaar verder. Enfin, ik veronderstel dat het meermaals uitstellen daarmee wel te maken zal hebben. Hopelijk krijgen ze dat aspect wat meer op punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link | |
Grunger
|
Quote:
Hoop wel dat de stad meer Deus Ex (1 of 3) is en minder Witcher 3: dus meer interactiviteit, secrets, mini stories. Mijn ideale spel zou zijn Deus Ex 5 in een semi open world zoals Cyberpunk's Night City. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link | |
Waarom ben ik hier?
|
Quote:
En het ligt niet alleen dat die fist fight. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link | |
Greven
|
ik dacht tijdens dat filmke vooral dat diene kerel wss superslecht was, en met ne controller speelde. nee?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
wadist
|
het enigste wat dit filmpje u een beetje accuraat kan zeggen is hoe het spel er ongeveer gaat uitzien, da is het. nu al conclusies van "saai", "meh" en "wonky" terwijl we zelfs en effet niet weten op welke soort build werd gespeeld en van wanneer die dateert, door wie werd gespeeld en wat de type controls waren (kb/muis of controller).
en daarmee wil ik niet zeggen dat het automatisch een goat spel gaat zijn omdat het van de makers van the witcher series komt, het kan alles van de max tot ronduit slecht worden. maar nu al afkomen met gameplay kritiek? kom kom. ik vind dat in dat opzicht cd projekt misschien toch iets meer ruimte heeft verdiend met hun reputatie dan een activision blizzard of ea, die ons elke keer teleurstellen met onder meer de schandalige behandeling van de consumenten/klanten, laat staan de ip's die ze verkrachten met microtransactions en ongeïnspireerde dev teams. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link |
wadist
|
tenzij het natuurlijk een spontane coping techniek is die mensen onbewust hebben aangeleerd in 2020 om alles een beetje te kunnen verwerken
de teleurstelling op voorhand verwachten en managen, beetje zoals uw belastingen per kwart voor betalen, zodat je alleen bevestigd of positief verrast kunt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
cool happy genius hero
|
Das inderdaad anticiperen, beetje zoals verwachten dat Trump toch herverkozen geraakt of Anderlecht volgend seizoen net de degradatie kan ontlopen. Hoge verwachtingen temperen door de lat zo laag mogelijk te leggen, basispsychologie.
Wat ik dus wil zeggen is dat dit spel sowieso zwaar kak gaat zijn en we er toch allemaal 80 euro voor gaan neerleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link | |
Senior Member
|
Quote:
De demo is trouwens altijd gespeeld met controllers, ongeacht uw nieuwsbron. Dat was de enige mogelijkheid die journalisten aangeboden gekregen hebben tijdens deze sessies. Volgens de Laymen was melee combat nogal janky, maar het besturen van de auto verrassend goed/toight.
![]() |
![]() |
#77 link |
Senior Member
|
Nieuwe Night City Wire episode met meer beelden van de stad en info over de bendes
Maar vooral, system specs! Cyberpunk 2077 minimum system requirements
Ik vind ze onverwacht laag, maar des te beter natuurlijk.
![]() |
#78 link |
Dark Soul
|
Valt nog mee inderdaad. Natuurlijk is er nog een verschil tussen recommended en op ultra spelen op 3440x1440 aan >60 fps
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|