![]() |
![]() |
#61 link |
Serious Member
|
http://steamcommunity.com/sharedfile...07&searchtext=
And... gone! Steam workshop is toch ook iets fantastisch hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link |
Adult Male Mud Shark
|
Ik heb het ook gekocht voor SteamOS/Linux. Leuk, de simultane launch op 3 platformen.
Enkel bij de eerste start van het spel kon het niet overweg met mijn dual monitor setup. Het beeld starte op de rechtermonitor in een resolutie van 3840 x 1080 terwijl de muisklikken wel in 1920*1080 geregistreerd werden. bon, het spel dan maar gestart met 1 monitor uitgeschakeld. Dan in de settings voor windowed mode gekozen, de 2e monitor terug aangezet en het spel naar daar gesleept, dan terug voor fullscreen gekozen en nu start het spel wel op in de juiste resolutie op de juiste monitor. Voor de rest loopt alles goed. Al is mijn backlog nu nog groter geworden, ik heb nog maar net Tropico 5 gekocht in de SteamOS sale. Dat lijkt dan toch geen stille dood te sterven, deze week zijn ze over de 1000 games gegaan voor SteamOS en er gaan ook grote titels bijkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link |
Senior Member
|
Mijn eerste stad zal geen schoonheidsprijzen winnen.
Standaard noobie industrial zone en een mixed commercial/residential zone met veel te veel kruispunten. Omdat mijn verkeer zo vast kwam te staan op mijn enige hoofdweg, heb ik 2 extra area moeten unlocken waar ik het niet wou, zodat ik een 2e aansluiting kon maken met de autosnelweg en een ringweg kon creeeren... Enige wat me atm wat stoort is dat High density pas bij 7.500 man komt, maar ik ondertussen wel al problemen heb met afval en 3! kolencentrales voor nog geen 7.000 inwoners...
![]() |
#67 link |
'sexy' 'schaap'
|
Kolencentrales sucken imo, ge zijt veel beter af met windmolens (zeker die windmolens in het water zijn easy). Kben zelf ook wel nog aan het sukkelen met een deftige infrastructuur, het ziet er naar uit dat ge uiteindelijk uw oorspronkelijke centrum gaat moeten platwalsen en deftig herbouwen met de geupgrade wegen en public transport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dag 2 en er is trouwens al een first person camera mod beschikbaar ![]() Last edited by jelliuz; 11-03-2015 at 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link |
Serious Member
|
Dat was het dus. Merci!
Hier nooit een kolencentrale gebruikt. Geld is niet echt een probleem dus windmolens bouwen tot je die op zee krijgt. Het vervoer is wel moeilijk ja. Waarom kan ik van die centrale weg niet gewoon een tunnel maken naar mijn stad? De files op die ene toegangsweg zijn enorm, raar dat de mogelijkheid niet bestaat om een aftakking te maken op voorhand of achteraf en deze te laten uitkomen in mijn stad. (Of is er iets wat ik mis?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik heb toen dat van de autosnelweg gekozen voor een extra ontsluiting. Ik heb atm ook teveel in de SC2013 grid gedacht. Alle industrie en vuiligheid weggeduwd in een hoekje, tot nu blijkt dat daarachter de interessantste gebieden liggen ![]() edit: fuck mijn laatste save is er niet. FU steam cloud ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 12-03-2015 at 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Senior Member
|
Mja, ik had gisteren om 22u gesaved voor mijn grote infrastructuur werken.
En 200k/een uur later nog eens toen mijn ringweg af (plus alles daarin vol gezoned), maar die is dus verdwenen. ![]() Vanmorgend voor het werk (lol, hype is real) nog een uurtje opnieuw begonnen met de unlock-mod. Ineens high-density ploppen langs de boulevards is een pak aangenamer. edit: straks eens zoeken naar een mooi gemeentehuis en kerk. Wat is een dorp van een paar duizend inwoners zonder?
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 12-03-2015 at 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
PimpMeister
|
Kut dat we nu met die vloerverwarming kost zitten
![]()
![]() |
#76 link | |
bored...
|
Quote:
Ook aan het kijken hoe ik die autostrade verder kan aansluiten aan de rest van de zones, zodat er één mooi geheel komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|