![]() |
![]() |
#201 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 link |
the cake is a lie
|
Het was lang geleden dat ik nog BG gespeeld had en ik heb heel die THAC0 en AC regels nog eens moeten opzoeken. Lager is beter, easy. Maar dan begon ik wapens tegen te komen met “THAC0: +2”. Ik dacht dat dat slecht was, want uw THAC0 moet zo laag mogelijk zijn, right? Uiteindelijk toch maar eens wat gegoogled, blijkt dat die +2 niet bij uw THAC0 geteld wordt, maar bij uw hit rolls. Dát had wel wat duidelijker gemogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 link |
wadist
|
trouwens alle games van dien engine die gebruikt wordt voor de enhanced edities staan nog een dik uur on sale op steam, allemaal aan -50%. nu pas door spijtig genoeg en de steam servers zijn zichzelf wa aan't beschijten, hopelijk kan mijn bestelling van pst en icewind dale er nog doorkomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 link | |
wadist
|
Quote:
die games zijn sowieso pas voor volgend jaar anyway |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 link |
wadist
|
denk dat ik nu ook bijna in baldurs gate zelf zit
heb nog wel geen enkel moment tegengekomen waar ik mij verplicht voelde om ergens te gaan grinden maar ik clear wel elke map die ik tegenkom en ik doe ook wel elke sidequest in de mate van't mogelijke. het blijft geweldig en de combat is ondertussen ook volledig op mij gegroeid, alleen de pathfinding blijft wel ass. hoeveel keer dat ik een congaline heb gehad die ergens vast stak aan deuren :') in ieder geval, vooral de spellcasters geven uw enorm veel opties om creatief met een encounter om te gaan, ik heb nu al paar keer enorm veel (en hilarisch) success gehad met stinking cloud. en ja, het spel is wel degelijk lang maar heb nog geen enkele moment gehad dat ge precies bezig zijt met filler missions lijk de episodes van nen anime. en er wacht nog een ontelbaar keer beter spel op mij met den 2, naar't schijnt. ![]() voor diegene die 't nog niet hebben gespeeld of opnieuw willen spelen, trust the shrimp hype, 't is volledig terecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 link |
Senior Member
|
Dat moet samen met webbing ofzo, eh.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Ik vond het wel altijd een deel van de charme om allemaal die wildernis gebiedjes te hebben, maar veel substantieels is daar eigenlijk niet te doen, in tegenstelling tot BG2 dat nauwelijks nog wildernis kent en propvol content zit. Soit, ik ben gezwicht en heb het allemaal opnieuw gekocht, en staat hier nu geďnstalleerd met de nodige mods (geen npc brol, wel Sword Coast Stratagems). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 link |
the cake is a lie
|
Ik heb Baldur’s Gate 1 gekocht toen het voor het eerst verscheen, ergens eind jaren 90. Daarna heb in het uit gemakzucht nog minstens twee keer opnieuw gekocht in digitale versie, maar het nooit uitgespeeld. Een paar weken terug heb ik mij de Switch versie gekocht en vanmorgen voor de allereerste keer het spel uitgespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 link | |
Grunger
|
Quote:
Heb BG 1 uitgespeeld, en nu begonnen aan Durlag's Tower, maar de goesting is er een beetje uit nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 link |
Kaat 4 lyfe
|
Net Karkh in BG1 kapotgemaakt. Heeft mij godverdomme minstens twintig pogingen gekost. Uiteindelijk heb ik hem kunnen cheesen met een Wand of Paralysis.
Soit, alles op de map ondertussen gecleared buiten Cloakwood, Baldur's Gate en de TotSC content. Op naar Cloakwood! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|