![]() |
![]() |
#9 link | |
dubbelaccount van peephol
|
Quote:
Noice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
dubbelaccount van peephol
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Punk in drublic
|
Ben nu een paar uur ver, voorlopig vind ik dat ze zichzelf echt overtroffen hebben. Spel is nog beter dan het origineel, ook de muziek zit heel goed. Levels zijn veel gedetailleerder en complexer, soms echt overdonderend hoe mooi het allemaal is vorm gegeven. Love it!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Senior Member
|
Jep, ook heel enthousiast over de vormgeving en de levels. Zalig hoe goed de cutscenes eruit zien (en meer games zouden die zwarte balken voor cutscenes moeten laten vallen, oogt zoveel beter). Speelt ook zalig weg, 't is alsof ze de feel van het origineel volledig hebben weten behouden.
De polish had voor mij wel beter gekund. Ik heb regelmatig last van stutter (blijkbaar een gekende Unreal Engine 4 issue), terwijl het in se vlot draait. Ook heel vaak overlappende, herhalende of verkeerd getriggerde dialoog, subtitles voor dialoog die je niet kunt horen, of Raz die begint te blurten wat je moet doen omdat je wat aan't rondspringen bent, muziek die wat ongepast doorjengelt en hier en daar wat onaf texturework. Oh, en wtf is dat met die absurde checkpoints. Nu goed, 't origineel was ook allesbehalve vrij van bugs, zeker. ![]() Last edited by eye; 02-09-2021 at 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 link |
Pro-shrimper
|
Spel lijkt zo gigantisch groot.
![]() Ik ben nu terug in het Psychonauts center na de eerste missie en het lijkt ineens zoveel groter te zijn geworden om nog te gaan exploren.
![]() |
![]() |
#18 link |
Senior Member
|
Ik heb daarnet dat kookshow level gedaan en dat was redelijk geniaal.
Minpuntjes zijn idd de rare checkpoints, camera die soms lastig doet en het gepruts met de verschillende abilities (met een controller tenminste). Super cool voor de rest, gaat sowieso hoog staan op de goty lijst.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|