![]() |
![]() |
#45 link |
Senior Member
|
Onlangs beginnen twitteren en ik vind het wel nog plezant. Handig om voetbal enzo te volgen en zelf wat zever in de wereld te sturen. Gewoon om de dooie momenten wat op te vullen.
![]() |
#46 link |
Master i/d Japanologie
|
ik denk dat het mij vooral tegensteekt dat het doodles zijn zonder reactie op. Ik post hier mijn gedacht, en een paar minuten/uren/dagen later komt er iemand anders zijn reactie/mening op waar ik dan weer op kan antwoorden.
dat heb je bij Twitter eigenlijk niet echt, dus een interessante vorm van communicatie is dat toch niet echt dan? Ik kan wel posten dat ik bijvoorbeeld... IN DE FILE ZIIIITTTTTTT (zoals zoveel mensen doen), maar sjeus: who de fuck cares? Of dat ik een nieuwe TV heb gekocht. Of dat ik momenteel bij Bowling XYZ in ABC een Whisky Cola (zonder ijs) heb besteld. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat iemand dat leest en denkt: "hey, neato wat die Epo momenteel aant doen is".
![]() |
#47 link |
CEO of Shrimprefuge NV
|
niet zo lang geleden aangemaakt, maar sindsdien feitelijk amper bekeken
@r_giroux alleen @iamjonsi (jonsi) ![]() @Epo (AMIDOINITRITE): ook altijd gevonden, lal. heb mijn account eigelijk alleen aangemaakt om wat muzieknieuws te volgen (aangezien veel artiesten hier blijkbaar vaak gebruik van maken), maar 'k snap het hele gedoe te weinig om er optimaal gebruik van te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
<insert lachband>
|
depends wie je allemaal volgt, je bepaalt toch toch je eigen informatietoestroom? saaie mensen volgen = slechte info.
vooral search op hashtags is wel lollig soms, bvb met al die egypterage, of als #dasm bezig was. vaak ook handig om gewoon het laatste (sport)nieuws te volgen omdat het met twitter bijna instant is. al moet ik toegeven dat ik eigenlijk gewoon gans den tijd aant ranten ben over vanalles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
aja, is precies opgelost nu idd
![]() btw, zal wellicht dom klinken, maar ik zie vollenbak bit.ly-links op twitter, das forwarding ofzo omdat ge geen lange "tweets" kunt plaatsen zeker? ik zie op mijn homepagina dus allemaal messages van jonsi, omdat ik op @iamjonsi zit, maar ik zit dan ook deze vaak: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
Senior Member
|
Twitter doet hier nog altijd moeilijk als ik inlog. Heb nu Tweetdeck geïnstalleerd op mijn PC.
Jaak, Jonathan Wilson (journalist van The Guardian) is wel interessant om te volgen, als voetbal u interesseert ![]()
![]() |
#56 link |
Senior Member
|
Vi is ook nog interessant voor de Nederlandse competitie. En veel ploegen hebben ook een eigen Twitter. Ajax en Arsenal bvb volg ik ook en dan krijg je match updates als de wedstrijd bezig is.
Soit, er zijn er genoeg zen. Marseille zal dat ook wel hebben ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|