![]() |
![]() |
#4942 link |
Dark Soul
|
50 uur op 4 dagen is nog casualblack hé. Dat is nog 11,5u per dag niet gamen.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4943 link |
Tiger Riding Samurai
|
Valheim verdient alle lof idd, zeer moeilijk om er niet elke dag aan te "sippen" en zeer stabiel (ene crash maar gehad en dat was tijdens een alt-tab toen het spel aan het laden was wat logisch kon zijn).
Ook puur solo hier (voorlopig, plannen voor dedicated server met wat maten zijn aan het broeien), gaat perfect tot nu toe (nu vooral bezig met troll hunting ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4944 link |
Forty-Two
|
Hier ook Solo aan't spelen, al ben ik vaak ongeduldig en sterf met skill loss tot gevolg.
![]() Is de moeilijkheidsgraad van de (boss) monsters eigenlijk aangepast naar solo? Heb weinig goesting om tot de vaststelling te komen dat die moeilijkere bosses quasi ondoenbaar zijn als je solo speelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4946 link |
Senior Member
|
Solo is dat spel al leutig, maar moet zeggen dat met een man extra het toch nog veel toffer is. Gisteravond ook heel de avond gespeeld. We wilden een portal zetten in de swamp. Door ons lomp gedoe waren we beide binnen de 2 minuten dood. Nog eens 20 minuten moeten varen om onze gear op te pikken. Gear oppikken en terug naar base was al een avontuur op zich. Daarna met z'n tweeën terug varen naar base, terwijl er een storm losbreekt. Ondertussen komen er rechts van u mobs uit het creepy forest die op je beginnen te schieten. 't is allemaal zo sfeervol.
Zelfs met een cart the black forest intrekken om te gaan minen maakt mij happy. topspel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4947 link |
Senior Member
|
Net alle bazen neer, 38uur met 3 man. (cava he, gekocht 3 feb, jaren geleden dat ik nog nekeer veel uren heb zitten gamen in feite, tis allemaal zo een inspiratieloze platte kak tegenwoordig)
Dik minpunt bij baas 4 en 5, die zijn duidelijk gemaakt voor singleplayer want met 3 kunt dat zo hard cheesen en ist veeeeel te makkelijk. Anders 10/10 survival spel met zakken potentieel voor de toekomst. Twas zeker zijn 16€ waard. Weinig zoveel immersie gevoeld in een spelleken, kunnen veel AAA games eens van dromen.
![]() |
#4948 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4954 link |
Chairman of the bored
|
Ge kunt die games nog altijd spelen hé
![]() Oude goeie games blijven goeie games ![]() Ik draai vrij vaak emulators op de gamepc. PS2, PS2, PS3 en gamecube games aan 1440-4K resoluties. Burnout 3, Skies of Arcadia, Mario Sunshine, Motorstorm, Jet rider, Bushido Blade, Mario Kart, ... Tussendoor wat Amiga games. Glorious. Maja, uw haar zal wat grijzer zijn en uwe zak ewa lager hangen. C’est la vie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4958 link |
Grunger
|
1995?
Geen wonder dat ik me dat spel maar half herinner. Ik was dat jaar vooral bezig met Warcraft II, Little Big Adventure, Transport Tycoon Deluxe, Colonization, Caesar II, Discworld, Full Throttle, Heroes of M&M, Hexen, XCom 2, MechWarrior 2, Dark Forces, Jagged Alliance en Command & Conquer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|