![]() |
![]() |
#28542 link | |
|
Quote:
Ik zat vroeger ook altijd 2 weken voor vervaldatum te zoeken naar een nut voor die rotdingen, maar nu ga ik gewoon een paar keer naar de supermarkt en zijn ze er snel door.
PUNTJE PUNTJE PUNTJE Last edited by Mr. Santa; 02-03-2021 at 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28543 link | |
Serious Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28545 link |
|
Jup, gene zever. Dat is zo een van die dingen waarvan ge u afvraagt "waarom wist ik dit niet eerder".
Zeker met de elektronische ecocheques is dat supersimpel. Selfscan in de winkel, naar de automaat en daar op 't scherm ecocheques aanduiden en betalen, dan maaltijdcheques voor het ander eten en dan de bankkaart voor de restjes. Gewoon allemaal op dezelfde terminal en geen enkele vieze menselijke interactie meer vereist. Laat die posrep trouwens maar zitten en trakteer me liever nog eens een pint wanneer het terug mag. ![]() Edit: werkt NIET in de BioPlanet, excuseer.
PUNTJE PUNTJE PUNTJE Last edited by Mr. Santa; 03-03-2021 at 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28547 link |
Senior Member
|
Op basis van Santa's post eens gekeken of dat ook bij Colruyt werkt: nee.
Maar wel lijst gevonden van winkels die het wel doen, waaronder dus ook bv Decathlon en Aveve wat interessant kan zijn als je tuin/serre hebt. https://www.hoedoen.be/ecocheques-lijst-winkels/
![]() |
![]() |
#28555 link |
Datanuke.be
|
Iemand een idee waar ik (lange) glasvezel kabel kan kopen?
Heb 3x 200m nodig. Also: die komt buiten te liggen (onder de grond, op privé terrein). Kan ik glasvezel ook meteen in zo'n flexibele buis kopen? Of schaf ik dat apart aan? Misschien nog een laatste vraag: maakt het uit dat ik voor LC/SC/ST kies? Voor- en nadelen verbonden aan die connectoren? De switches & transceivers moeten ook nog worden aangeschaft, dus heb nog alle vrijheid
![]() |
#28556 link |
Senior Member
|
Ik dacht altijd dat glasvezel van die lengte ter plaatse werd "geblazen" maar blijkbaar kan je die idd kopen: https://www.kabelshop.nl/ACT-Prefab-...45-t24487.html
Voor de rest niet genoeg parate kennis om over de connectoren te spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28558 link | |
Petrolkop
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28559 link |
Senior Member
|
Is er een makkelijke manier om kleingeld (munten) om te ruilen naar biljetten? Ondertussen zitten we al aan 9kg blijkbaar. Tis voor regio Gent.
Fuckers van Axa vragen 1%, en kheb geen goesting om tijdens werkuren daar tijd voor vrij te maken. Idealiter zou ik ergens een betaalautomaat vinden die muntjes ontvangt en biljetten teruggeeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|