![]() |
![]() |
#4747 link | |
Senior Member
|
Quote:
Nummer 2 heeft een redelijk brakke lancering gehad dacht ik, maar zit ook in de Xbox Gamepass. Dus als je twijfelt is dat misschien een goedkopere optie?
![]() |
![]() |
#4749 link |
Senior Member
|
- Division2: Warlords of NY (PC). Het kriebelde terug een beetje. Met de sale en Ubi points was het ook maar 18 EUR meer
- Monster train (PC). Al iets langer in bezit, damn dat is goed - Baldur's Gate collection (Switch). Zeer benieuwd naar de console controls. Aan 30 EUR meer betaald dan wat ik normaal betaal voor games tegenwoordig, maar het is alles van BG en een mens kan nooit genoeg (versies van) BG hebben. (Bedenk met net dat BG1&2 + HL1 de enige old skool PCgame dozen zijn die ik heb bijgehouden ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 30-06-2020 at 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4751 link |
Serious Member
|
Return of the Obra Dinn, ben ik erg benieuwd naar.
Black Mesa, tja, dat moet ik écht wel spelen als HL fan. Wil deze vakantie eens heel de reeks spelen, is een decennium geleden. Telltale Batman reeks, met de shadow editions, ik speel soms wel eens graag een Telltale. Maar Tales from the Borderlands toppen lukt niet denk ik. The Outer Wilds, puur omwille van Exreey zijn superlatieven. Eens gestart maar verveelde me eigenlijk in't begin om met héél dat dorp te babbelen. En het ziet er al niet goed uit want ik kan die lander niet zetten op dat platform naast die geiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4754 link | |
Grunger
|
Quote:
Wat betreft die Lander en die geiser: mega slecht minigame, dat lukte me zelfs niet na het uitspelen van het spel. Gewoon skippen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4759 link | |
Serious Member
|
Quote:
Ik speel wel met kb/mouse ook al wordt dat afgeraden. Een controller voor mijn PC dat werkt écht niet in mijn pollen. ![]() Is dat dan niet uber klein? Hoe werkt dat op een handheld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|