Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Reply

Thread Tools
Old 29-06-2022, 11:51   #81   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Dochter is gisteren naar Billie Eilish geweest, blijkbaar vond ze het goed. Plezante verkeerssituatie daar om die te gaan afhalen om 23u...man man Ze was met trein+tram naar daar gegaan, maar terugkeren met openbaar vervoer is niet mogelijk want zo laat rijden er geen treinen meer. En dan maar openbaar vervoer promoten...
Dan kan je beter op de P+R afspreken. Die trams rijden nog gegarandeerd tot ver na het optreden en dan moet je niet tot ginder rijden.
Old 29-06-2022, 11:56   #82   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Dan kan je beter op de P+R afspreken. Die trams rijden nog gegarandeerd tot ver na het optreden en dan moet je niet tot ginder rijden.
Das wat wij gedaan hebben de vorige keer dat we naar Lotto Arena zijn gegaan.
Ging verbazend vlot.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2022, 12:08   #83   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ah dat wist ik niet, goeie tip.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2022, 12:22   #84   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
En de affiche op zaterdag en zondag is al belachelijk zwak, dus er schiet eigenlijk amper nog iets over. En het frustrerende is, morgen zitten alle goeie bands samengeclusterd en gaat het schijtweer zijn.

Peis dat ik mijn les geleerd heb om nog eens 4 dagen naar een festival te gaan, zal mij voortaan wel beperken tot hier en daar een dag.
Sam Fender ook geannuleerd. Op deze manier gaat er niet al teveel meer overschieten .
Old 29-06-2022, 12:25   #85   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Kga vrijdag na Idles/Turnstile naar huis tot zondagochtend denkik zo
Old 29-06-2022, 14:57   #86   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Jaloers dat je Turnstile kan zien.

Bij onwetenheid dacht ik dat ze in Hasselt kwamen op de dagen dat Graspop bezig was. Blijkbaar was het enkele dagen erna. Had dus vlot kunnen gaan.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2022, 15:20   #87   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Bijna niet want oorspronkelijk clashte ze met IDLES
Toch een voordeel aan de cancel van Sam Fender, al zal het drummen worden in de tent.

Last edited by Turtle; 29-06-2022 at 15:24.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2022, 21:28   #88   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ticket verpatsen en toch nog een concert krijgen, thx AB.

Ook wel mooi aandenken aan de quasi identieke show die ik wťl live heb gezien.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2022, 09:12   #89   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Metallica gaat door. Tot op de front row mannen !
Metal is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2022, 10:12   #90   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Gigantisch kutweer gisteren, maar Pearl Jam (l). Ijskoud, doodop, natgeregend, maar die encore heeft dat allemaal weggeblazen. Ik word er zowaar emotioneel van als ik eraan terugdenk.
Old 06-07-2022, 09:18   #91   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Vrijdag ga ik Pearl Jam gaan kijken in Hyde Park. 'k Ben wel benieuwd. Moet ergens van in de jaren '00 geweest zijn dat ik die nog gezien heb.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2022, 12:21   #92   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Enjoy. Wij hadden tickets voor BST in 2020 en 2021, maar die werden allebei afgelast. 2022 dan maar Werchter gedaan.

Plezant festival, leuke locatie en goed gelegen. Ik vermoed dat Bruce Springsteen daar volgend jaar gaat staan, dus kans is groot dat we daar volgend jaar ook staan.
Old 11-07-2022, 11:51   #93   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ja, dat was een topoptreden. Enige minpuntje is dat hij Black niet gespeeld heeft, mijn persoonlijk favoriete PJ-nummertje. Maar dat maakt de rest van de show niet minder goed.
Ik ga mijn mastercardafrekening deze maand wel niet bekijken, miljaarde da's daar niet goedkoop in Londen. Soho was trouwens ook een heerlijke buurt om te overnachten. Elke avond feest.
Old 11-07-2022, 12:49   #94   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Stond helaas wel op de setlist van de 2e avond.
Old 11-07-2022, 20:33   #95   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Als ik de twee setlists naast elkaar leg, hebben we gelukkig voor ons dan toch de beste avond gehad. De tweede avond zou ik wel wat meer gemist hebben dan enkel Black. Geen Jeremy, geen Even Flow, geen Better Man ...

Idealiter was ik er twee avonden geweest, natuurlijk.
Old 21-07-2022, 14:43   #96   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Phoebe Bridgers in AFAS Live.

Dik in orde, ze had wel 1 nummer nodig om er in te komen eerlijk gezegd maar vanaf dan was het gewoon genieten. Publiek was ook euh... enthousiast tot hysterisch, zelden gezien zo'n toestanden. Maar nooit onaangenaam. Set vloog voorbij, tot ze tijdens I Know the End de meest voorzichtige en onbeholpen crowdsurf aller tijden inzette samen met Haley van Sloppy Jane (voorprogramma). Daarna kwam onverhoopt nog een soloversie van Me & My Dog van Boygenius.

Zaal is ook goedgekeurd, goeie klank met doenbare geluidsniveau's en ondanks de capaciteit van 6000 en het verhitte publiek was er nog ruimte genoeg en was het vrij makkelijk manoeuvreren naar een redelijke plek op de vloer.

Parkeren feitelijk ook goed geregeld en naar Amsterdamse normen betaalbaar. Enkel wat ver van huis om echt comfortabel te zijn maar zeker voor herhaling vatbaar als er geen alternatief significant dichterbij is.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2022, 14:07   #97   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Op Down The Rabbit Hole ook gezien en dat was toch echt een heel aangename verrassing.
Old 27-07-2022, 09:09   #98   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Bon, nog een ticketje gescoord voor TML vrijdag.

Beetje FOMO door alle maten die gingen, maar vooral voor Paul Kalkbrenner.
De holo-show van Prydz krijgt veel buzz, dus daar gaan we ook wel eens kijken.
Old 30-07-2022, 07:20   #99   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Beide gezien. Main stage behalve voor Paul verder gelaten voor wat het is. Prydz was fenomenaal maar ook verschrikkelijk druk. Leuke dag gehad, wel al doodmoe en nog 2 dagen te gaan. Elke dag ongeveer 20 km stappen, tis ook nog gezond Vandaag komt oudste dochter ook af, kijk daar enorm naar uit om hier eens dagje samen door te brengen.

Organisatie is zoals gekend prima geregeld, al is het heel lange stappen naar de shuttle bus voor de Global Journey toch elke keer een marteling.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 30-07-2022, 11:55   #100   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Paul heeft zijn verwachtingen niet kunnen inlossen, daarna wel blijven hangen voor TiŽsto en dan via 2manydj's nog een stukje Prydz kunnen meepikken. Ik denk dat ik het indrukwekkendste al gemist had

Voor de rest een toffe dag met wat dwalen tussen de podia en nergens teleurgesteld.
Overal toffe vibe en vriendelijke mensen. Itt RW en PP veel meer schaduw, zitplekken en toiletten.
Enkel de bediening kan mss wat vlotter, maar dat is ook niet abnormaal met 12 (?) podia en ditto drankstanden.

Knapste stage was toch wel Core. Vrij impressionant om plots bij dat gezicht tussen de bomen te staan.

De uittocht was idd pittig. Dik half uur vd main naar de hoofingang schuifelen. Daarna wel op 10min thuis:D

Blij dat ik nog eens geweest was, maar meer dan een dagje moet toch niet voor mij.

Last edited by Turtle; 30-07-2022 at 12:00.
Turtle is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Muziek

Thread Tools

Posting Rules