![]() |
![]() |
#2961 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#2962 link |
You ain't seen me, aight!
|
Bedoel je gewoon de aan/uit-knop lang ingedrukt houden, of effectief terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Eerste werkt alvast niet. Tweede wil ik niet doen, wegens waarschuwing over 'alles wat opgeslagen is op uw microSD zal niet meer werken'. Ik vermoed dat ze daarmee savegames bedoelen, ook al kies ik voor 'bewaren van gegevens'? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2965 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
Rare uitleg maar het werkt wel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2966 link |
|
Hmmm. Dus nog een paar keer de aan/uit-knop lang uitduwen en hopen dat hij eens goed reset dan? Vreemd. =)
Mod: Ook toch eens terug gezet naar fabrieksinstellingen, zonder succes. Ik begin ervoor te vrezen jong. Last edited by HeLLBirD; 06-11-2023 at 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2970 link |
|
De ene staat beneden in de living, de andere op de slaapkamer. Dus echt volledig apart van elkaar. Nog altijd niet in orde trouwens. Dit is echt wel sneu.
Zou me voor 20 euro zo'n 3rd party dock willen kopen op amazon om te testen, maar dat vertrouw ik dan ook gelijk niet. En op de vraag van Mario Wonder te antwoorden: Mijn zoon is er alvast zot van. Hij heeft het zondag gekregen voor zijn verjaardag, en hij is er elk vrij moment mee bezig. Zelf ook al wat geprobeerd als hij in bed lag, en ik vind het ook wel leuk. Of het de beste 2.5D Mario is, ben ik zeker nog niet uit, maar slecht is hij in elk geval toch niet, lijkt me (zit nog geen 10 levels ver). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|