Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 05-11-2023, 19:13   #2961   link
Bert
Pro-shrimper

Bert's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Iemand volgend probleem ooit al eens gehad, of gehoord:

Wij hebben in huis twee docking stations. Alletwee werken ze sinds dezelfde dag niet meer. Ingestoken nintendo wordt niet opgeladen en beeld wordt niet doorgestuurd. Ook geen groen lichtje meer te zien.
Met de stroomkabels rechtstreeks in de nintendo's laden ze wel nog op. De dockings werken ook niet met beide switchen, dus het ligt duidelijk aan de docking station. Switchen zelf zijn geupdate.

Nu, normaal zou je denken 'ja, docking is kapot hé'. Maar aangezien ze alletwee plots niet meer werken, is dat toch wel héél vreemd? Voor de rest voor zover ik weet ook geen stroomstoring gehad in huis, en alle andere toestellen in huis werken zoals het moet.
Ja al paar keer gehad dat de Switch niet werkte op de docking. Hardmatig rebooten heeft het hier altijd wel opgelost.
begets Destruction as Destruction begets...
Bert is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2023, 20:30   #2962   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Bedoel je gewoon de aan/uit-knop lang ingedrukt houden, of effectief terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Eerste werkt alvast niet. Tweede wil ik niet doen, wegens waarschuwing over 'alles wat opgeslagen is op uw microSD zal niet meer werken'. Ik vermoed dat ze daarmee savegames bedoelen, ook al kies ik voor 'bewaren van gegevens'?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2023, 21:16   #2963   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Je hebt ergens de optie in je systeem instellingen om de Switch effectief uit te zetten ipv telkens in sleepmode te gaan.
Old 05-11-2023, 21:43   #2964   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ja, dat is gewoon uitzetten. Dat heb ik ook al geprobeerd.

Niet veel zin om 90 euro te leggen voor een nieuwe docking station (en eigenlijk twee). Miljaarde Nintendo.
Old 06-11-2023, 16:44   #2965   link
Bert
Pro-shrimper

Bert's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Bedoel je gewoon de aan/uit-knop lang ingedrukt houden, of effectief terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Eerste werkt alvast niet. Tweede wil ik niet doen, wegens waarschuwing over 'alles wat opgeslagen is op uw microSD zal niet meer werken'. Ik vermoed dat ze daarmee savegames bedoelen, ook al kies ik voor 'bewaren van gegevens'?
Ja. Maar ook al gemerkt dat het niet altijd even goed werkt op deze manier. Dit omdat bij sommige reboots de Switch niet opstart via de controller. Enkel als het langs Switch en controller kant goed opstart is het probleem weg.

Rare uitleg maar het werkt wel.
begets Destruction as Destruction begets...
Bert is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2023, 16:55   #2966   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Hmmm. Dus nog een paar keer de aan/uit-knop lang uitduwen en hopen dat hij eens goed reset dan? Vreemd. =)

Mod: Ook toch eens terug gezet naar fabrieksinstellingen, zonder succes. Ik begin ervoor te vrezen jong.

Last edited by HeLLBirD; 06-11-2023 at 19:41.
Old 08-11-2023, 10:39   #2967   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Heb je de USB C van de Switch al eens gecontroleerd op vuil? Een stofje die onderaan vast zit maak direct een groot verschil.
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2023, 10:51   #2968   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Of uw stekkerblok waar ze wss beide inzitten? :D
Old 20-11-2023, 22:19   #2969   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

hoe goed is super mario wonder echt? vooral toch nostalgia fix of heeft een 7-9 jarige daar echt iets aan?
Moer is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2023, 10:19   #2970   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Of uw stekkerblok waar ze wss beide inzitten? :D
De ene staat beneden in de living, de andere op de slaapkamer. Dus echt volledig apart van elkaar. Nog altijd niet in orde trouwens. Dit is echt wel sneu.
Zou me voor 20 euro zo'n 3rd party dock willen kopen op amazon om te testen, maar dat vertrouw ik dan ook gelijk niet.

En op de vraag van Mario Wonder te antwoorden: Mijn zoon is er alvast zot van. Hij heeft het zondag gekregen voor zijn verjaardag, en hij is er elk vrij moment mee bezig. Zelf ook al wat geprobeerd als hij in bed lag, en ik vind het ook wel leuk. Of het de beste 2.5D Mario is, ben ik zeker nog niet uit, maar slecht is hij in elk geval toch niet, lijkt me (zit nog geen 10 levels ver).
Old 21-11-2023, 19:31   #2971   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Moer View Post
hoe goed is super mario wonder echt? vooral toch nostalgia fix of heeft een 7-9 jarige daar echt iets aan?
M'n dochter van 9 speelt het heel graag. Voor papa ook nostalgie
ndPix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules