![]() |
![]() |
#4721 link | |
De Verschrikkelijke
|
Quote:
https://www.amazon.com.be/dp/B0BRL8B...ustomerReviews Lijkt me ook geen verkeerde prijs. Al bevalt het design van die MSI me beter. EDIT: Nah, de MSI lijkt me het betere paneel. Contrast en kleuren zijn een stuk beter, wat het een geschikter allround-model maakt. 1000R lijkt me ook wat te specifiek op gaming gericht. 1500R is iets milder en algemener inzetbaar.
Punt. Last edited by Potenza; 14-11-2023 at 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 link | |
Hardcore Father
|
Quote:
Ik gebruik die als ik thuis werk en voor games. Vind die echt fantastisch. Ik kwam wel van een TN paneel voordien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 link | |
white male hetero unicorn
|
Quote:
Maar k vind dat precies wel een interessante range gezien ik nu een desktop uit 2014 heb.. Dan hoop in toch een serieuze stap vooruit te zetten. Terwijl een laptop van pakweg 1300 euro evengoed een laptop blijft. Tis niet dat ik daar wel cyberpunk ofzo op kan spelen. Dan koop ik liever een cheape laptop voor wat basic rts/sim shit en een console voor wat big screen sofa gamen. (Gesteld dat een pc + scherm van 3000 euro atm geen optie is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4724 link |
Supercapitalist
|
Die OLED's werken inderdaad niet zo aangenaam, ik werk ook 10x liever op men ultrasharps (die ze trouwens ook gaan uitbrengen binnenkort met hogere refreshrates : https://www.theverge.com/2023/11/3/2...specs-features)
Als gamer heb je daar nog altijd weinig aan, een ultrawide is veel aangenamer vind ik (afin en iedereen hier als ik dat zo zie) Als er trouwens iemand een snelle, degelijke, en goedkope SSD wilt: https://www.megekko.nl/product/5093/...B-NVMe-M-2-SSD |
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 link | |
De Verschrikkelijke
|
Quote:
De MSI is onderweg. Uiteindelijk is wat ik nu heb danig ouderwets, dat het bijna alleen maar beter kan. Voor €300 kan het bovendien al bijna niet tegenvallen.
![]() |
![]() |
#4729 link |
Senior Member
|
excuus, wrong thread
Last edited by lapino; 22-11-2023 at 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 link | |
Hardcore Father
|
Quote:
https://www.audio-technica.com/en-eu/ath-m50xsts Of de Hyperx Cloud 3 met Wicked Cushions erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4736 link |
De Verschrikkelijke
|
Erg tevreden. Voor €300 is het inderdaad een fraai scherm. Voor een VA-paneel is het, aan die prijs, werkelijk uitstekend. Ik kom niks tegen dat echt stoort, tot nog toe bevalt het geheel enorm.
Wat me wel opvalt/tegenvalt, maar dan had ik simpelweg een smak meer moeten uitgeven, is de minder acurate kleurweergave. Ik heb deze week meteen wat drukwerk moeten ontwerpen en de proefdruk komt beduidend minder goed overeen. Dat deed mijn ouwe, getrouwe Dell UltraSharp uit 2011 beter. Misschien moet ik toch maar eens werk maken van een volwaardige kalibratie, al denk ik dat het sop de kool niet waard gaat zijn. VA heeft simpelweg beperkingen. IPS had in dat opzicht beter geweest, OLED ideaal. Maar, en daardoor trek ik het me weinig aan, dan was €300 amper de helft van de aankoopprijs geweest voor een 34" UW.
![]() |
#4738 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik heb hem gisteren snel getest met een kleine 2 uur Hell Let Loose en ik ben er content van. Geen enkele last van mijn oren of hoofd na die sessie, hij zit echt heel comfortabel. De microfoon is ook een pak beter dan mijn vorige koptelefoon van +20 jaar oud ![]() Het enige minpunt is dat het geluid in het algemeen minder vol klinkt dan met mijn speakers.
![]() |
![]() |
#4740 link |
Senior Member
|
In hun software zitten een hoop equaliser settings per game, dus dat helpt zeker.
Maar ik ben het ook niet gewoon om te gamen met een hoofdtelefoon behalve voor comms, dus het kan ook daar aan liggen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|